Magter det ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.373 visninger
32 svar
8 synes godt om
4. januar 2014

StudPsyk

Hold k... jeg hader at bo i den her lortelejlighed! Det har været SÅ godt de sidste 2 år, hvis lige man tæller underboen fra som giver lugtgener, men som dog ellers er rimelig fredelig. Vores nabo til den ene side (i samme opgang) er en venlig single-dad, som er stille og rolig. Vores nabo til den anden side var, indtil for 1½ måned siden, en single mor med en dreng på 10-11 år, så der har bare været stille og roligt. Generelt har der ikke været andre unge mennesker i opgangen end os, pånær nede i stuen, men de er også stille og rolige unge mennesker.

Nu har vi så fået ny nabo, og selvfølgelig lige på den side af lejligheden hvor soveværelset og børneværelset er. Og der en ung fyr. Som kan lide at feste. Med tekno. Og har virkelig meget højlydt sex.

Jeg VED godt at det må man leve med´i lejligheder, så den skal jeg venligst ikke have kastet i hovedet - for derfor kan jeg da godt være træt af det! Jeg er så ked af at have gået fra 2 år i fred og ro og ingen gener til så hyppige lydgener fra den unge fyr der gør, at ungerne ikke kan sove og vågner grædende igen og igen.

Især en aften som i aften hvor jeg er alene med ungerne, og han har fyret godt op for technoen Hvorfor skal vi være fattige studerende! Jeg vil bo i et hus med afstand til naboerne, jeg vil have ro! Jeg kan helt ærligt ikke holde ud at bo her, hvis det fortsætter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

ESV

Janne T. skriver:

Hold k... jeg hader at bo i den her lortelejlighed! Det har været SÅ godt de sidste 2 år, hvis lige man tæller underboen fra som giver lugtgener, men som dog ellers er rimelig fredelig. Vores nabo til den ene side (i samme opgang) er en venlig single-dad, som er stille og rolig. Vores nabo til den anden side var, indtil for 1½ måned siden, en single mor med en dreng på 10-11 år, så der har bare været stille og roligt. Generelt har der ikke været andre unge mennesker i opgangen end os, pånær nede i stuen, men de er også stille og rolige unge mennesker.

Nu har vi så fået ny nabo, og selvfølgelig lige på den side af lejligheden hvor soveværelset og børneværelset er. Og der en ung fyr. Som kan lide at feste. Med tekno. Og har virkelig meget højlydt sex.

Jeg VED godt at det må man leve med´i lejligheder, så den skal jeg venligst ikke have kastet i hovedet - for derfor kan jeg da godt være træt af det! Jeg er så ked af at have gået fra 2 år i fred og ro og ingen gener til så hyppige lydgener fra den unge fyr der gør, at ungerne ikke kan sove og vågner grædende igen og igen.

Især en aften som i aften hvor jeg er alene med ungerne, og han har fyret godt op for technoen Hvorfor skal vi være fattige studerende! Jeg vil bo i et hus med afstand til naboerne, jeg vil have ro! Jeg kan helt ærligt ikke holde ud at bo her, hvis det fortsætter!

Selvom man ved det følger med er det da pisse irriterende! Jeg har været i dit sted bo et stille og fredeligt sted og en enkelt ændring af beboersammensætningen kan bare gøre en kæmpe forskel!!

Er det ikke muligt at prøve at lave en aftale med ham om tidspunkter og rammer for høj musik??

Anmeld

4. januar 2014

StudPsyk

ESV skriver:

Selvom man ved det følger med er det da pisse irriterende! Jeg har været i dit sted bo et stille og fredeligt sted og en enkelt ændring af beboersammensætningen kan bare gøre en kæmpe forskel!!

Er det ikke muligt at prøve at lave en aftale med ham om tidspunkter og rammer for høj musik??

Præcis, der skal ikke meget til!

Det kan vi nok godt, men vi kan jo ikke rigtig brokke os over han fester en lørdag aften på det her tidspunkt desværre :/ Det er han jo i sin fulde ret til.. Selvom jeg ville ønske han ikke var

Anmeld

4. januar 2014

B&J

det med musikken ville jeg nok snakke med personen om 100% for det gjorde vi med dem oven på fordi i starten var det lige før vi skreg fordi vi bor i et hus der er delt op i 2 og vi kan høre ALT!

men sexen ja det er bare møg træls

Anmeld

4. januar 2014

modesty

Præcis, der skal ikke meget til!

Det kan vi nok godt, men vi kan jo ikke rigtig brokke os over han fester en lørdag aften på det her tidspunkt desværre :/ Det er han jo i sin fulde ret til.. Selvom jeg ville ønske han ikke var

Vores underbo spillede også sindssygt høj musik kl. 5 om morgenen et par gange om ugen. Jeg skrev et enormt sødt brev til hende med at der selvfølgelig skulle være plads til alle, også at have det lidt sjovt og høre musik o.s.v., men om hun måske kunne holde musikken på et lavere niveau så vores søn ikke vågnede. Det ville vi blive superglade for. Smiley face.

Det virkede. Du kan jo prøve - måske han er en sød fyr. 

Anmeld

4. januar 2014

Noneother

Ja. Man skal tage en hvis portion støj, hvis man bor i en lejlighed.

Men man skal samtidig ikke være til unødig gene for andre.

Jeg mener godt at i kan tillade jer at klage. Specielt når det er noget der sker så ofte. Selvom det "kun" er lørdag aften, så er der altså grænser for HVOR højt man kan tillade sig at spille, når man bor så tæt.

Alternativt. Prøv at spørg ham om han lige kunne tænke sig at komme med op i jeres lejlighed imens musikken kører. Så kan han få en idé om præcist hvor irriterende han er.

Anmeld

4. januar 2014

StudPsyk

B&J skriver:

det med musikken ville jeg nok snakke med personen om 100% for det gjorde vi med dem oven på fordi i starten var det lige før vi skreg fordi vi bor i et hus der er delt op i 2 og vi kan høre ALT!

men sexen ja det er bare møg træls

Sidste gang der var fest bad vi ham skrue ned (omkring kl 23.30) fordi vi havde små børn der blev kede af det, så han ved det jo godt.. Det er også bare lidt træls at skulle være den sure kælling, for nu har jeg jo talt med ham/set ham nogle gange, og han er ikke ligefrem den super imødekommende type Så tænker jeg også, hvad så hvis han ender med at skrue endnu mere op for at provokere Han skruede ned der sidste gang, men ikke ret meget! Og jeg fortalte ham da endda venligt, at det også var sådan ifølge ordensreglementet, at der skulle være ro på det tidspunt (uden at lyde sur )

Ja, sexen.. Haha - Det morer mig nu mest Især fordi det ikke varer ret længe af gangen, vi taler måske et minuts højlydt knalden og senge-knirken, så er det ligesom det

Anmeld

4. januar 2014

M &.I

kender alt for godt min nabo var så irriterede og elsker at holde fest og invetere mænd selvom hun have en datter på 15 år ...   vi skændes hverdag . og heldig da havnede jeg ikke et barn. da jeg blev født var han omkring en måneder og var så bekymre af nabo.. hun bor jo ved side sf mig. men heldigvis flytte hun og kom en ny ung kvinde som bor alene og arbejder meget jeg er så glad for hende hun er så sød.. og resten af nabo er meget ældre og stille .. vi bor på 4 sal så vi er den eneste som mit barn larmer hhh.. men de siger ik noget han er jo lille hhh

Anmeld

4. januar 2014

PrincessTanja

Åh din stakkel. Føler med dig. Har stået i samme situation. Puha, vi flyttede! Jeg var sq allerede nedbrudt af stress efter en måned med den larm og jeg var ved og bryde sammen psykisk i den måned vi ventede på og få nøglen til det nye hus, jeg var bare SÅ træt af det og det gik mig på nerverne! Så jeg forstår dig.

/Tanja.

Anmeld

4. januar 2014

Team Putte

Janne T. skriver:

årh jeg har prøvet det samme! Dog flyttede der et par ind som festede alle ugens dage og når de havde drukket fik konen tæsk! Ulideligt at høre på og vi tilkaldte politiet mange gange! vi klagede til boligselskabet og de flyttede efter et par måneder, heldigvis!

Klag til selskabet! I kan ikke være de eneste det generer? Snak med naboerne og lav en fælles klage.. Bare husk at skrive i til være anonyme så han ikke ser sig sure på jer i kan også gå direkte til ham.. Er i konfliktsky så smid en seddel i postkassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.