Børneeksem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Aluka

Fuglemor skriver:

Jeg giver intet for de læger.

nu kom vi til hudlægen gennem vores tryg sundhedsforsikring. Ellers koster det vist 2200 kr. Men de penge ville jeg godt have givet ud. Men i har ikke den mulighed?

Søgte bare på en hudlæge og kunne se at man skulle bruge henvisning fra lægen. Men ville også være ligeglade med at betale. Det er synd han skal vågne så mange gange fordi det klør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

lineog4

Aluka skriver:

Ja vi ville også bede vores læge om at sende os videre. Hun vil overhovedet ikke hjælpe os.

Hvor hurtigt begyndte det at virke efter i begyndte på fugtgivende creme? Han klør elt vildt i det om natten 

Et par dage, og kløen om natten og ved lur blev mildnet meget af den røde locobase som er fed fed fed fed

Anmeld

4. januar 2014

Aluka

lineog4 skriver:

Et par dage, og kløen om natten og ved lur blev mildnet meget af den røde locobase som er fed fed fed fed

Jeg er lige begyndt at bruge den der hedder lipid creme fra decubal. Det er en 70% fedtcreme. hvis ikke det virker må jeg prøve locobase.

Anmeld

4. januar 2014

Fuglemor

Aluka skriver:

Søgte bare på en hudlæge og kunne se at man skulle bruge henvisning fra lægen. Men ville også være ligeglade med at betale. Det er synd han skal vågne så mange gange fordi det klør.

Det skal man også. Men det burde heller ikke være noget problem. Var det i hvert fald ikke her. Og man skal bare stå fast. Må jeg spørge hvor i landet du bor

Anmeld

5. januar 2014

Aluka

Fuglemor skriver:

Det skal man også. Men det burde heller ikke være noget problem. Var det i hvert fald ikke her. Og man skal bare stå fast. Må jeg spørge hvor i landet du bor

I Randers

Anmeld

5. januar 2014

Fuglemor

Aluka skriver:

I Randers

Jeg ved der er et stykke men cutanea i Risskov. Hun er så dygtig. 

Anmeld

5. januar 2014

Mor til Ella

Aluka skriver:

Nogle der kan anbefale nogle gode produkter mod børneeksem.

Eller andre gode råd til at lindre det?

Locobase repair

Har jeg altid i huset, det er fantastisk.

Anmeld

5. januar 2014

kesuh

Der er også Ceridal Fedtcreme 100% fra apoteket. Kræver ingen recept og koster ikke særlig meget. Virker fint her om vinteren. 50ml koster ca 60kr og 150ml koster ca 120kr

http://www.webapoteket.dk/personlig-pleje/kropspleje/ceridal-lipogel-p-203260

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.