lineog4 skriver:
Hos min egen læge fik vi intet at vide om fugt og smurte med hormoncreme uden virkning i laaaaaang tid indti, Heg sagde nu ville jeg videre i systemet....
Er jjo heldigvis på den anden side nu (hun fylder lige straks 11), men locobase er stadig en fastbestandel af toilettasken her hjemme.
Og vores apotek var ikke for gode, de pegede straks på den dyreste creme og samtidig med jeg købte hormoncreme og fedtcreme spurgte jeg efter solcreme og de solgte mig en med en god del parfume - resultat et ansigt slået fuldstændig ud....
Synes de alm læger er meget dårlige. Dem vi havde ville helst ikke udskrive hormon creme til trods for der begyndte at gå betændelse i eksemen.
Vi kommer også altid til at skulle bruge de cremer for faren bruger dem stadig. Så ekaemen slipper nok ikke lige sit tag. Men skidt man vænner sig jo til at det er sådan. Og hellere holde eksemen nede på den måde,
dere r godt nok også forskel på apoteker, det vi har har jeg fået den bedste hjælp og fik jeg ved ikke hvor mange prøver med hjem. Men ja nogen har tendens til at give de dyreste cremer som ikke altid er de bedrebedre
Anmeld