LCHF, Paleo, low cabo osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

L&V

MsDane skriver:

Er næsten lige startet.. Så har ikke vejet mig endnu, men kombineret med træning regner jeg bestemt med resultater! ;-)
Altså det der paleobrød indeholder jo rigtig mange kalorier, så jeg holder mig til rigtig rugbrød...

Oki spændende..

Ja ka godt se med alle de nødder osv må der være noget gods i det.. Indtil videre er vi slet ikke ude i brød..

Men fandt noget der sku minde om franskbrød og det ska prøves på et tidspunkt det er nok det lysebrød der er min last..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

L&V

Jeg kører det ikke fuldstændig har gjort men det holdt ikke i længden også selvom det uden tvivl gav gode resultater på vægten, men det er bare ikke en realistisk madfredmtid for mig 

Men du kan feks. Lave lasagne hvor du erstatter pasta med hvidkål. Men egentlig fandt jeg ud af det ikke var så meget brød, pasta og ris jeg savnede men mere kartofler - jeg spiser ellers ikke meget kartofler, men bruger det meget i supper. Det var også linser, kikærter osv som man vist godt må i palæo???? 

Vi kommer heller ikke til at køre den 100% for det kan vi bare ikke og vi vil stadig ha lov til at gå ud og spise og når vi bliver inviteret ud til venner osv spise det de servere uden at ha madpakke med.. Men håber vi ka overholde det i grovetræk så det forhåbentligt også kan ses på overskudskontoen så vel som vægten..

Vi ska ha lasagne imorgen med "pasta" af fiber husk og ellers er en go grønsagslasagne som du foreslår jo os bare rigtig lækker

Edit: Vores bliver lidt en sammekogning af de overstående så ka ik lige huske om man må spise linser osv mener der er noget med bælgfrugter osv

Anmeld

3. januar 2014

MsDane

Mamalou skriver:

Lyder lækkert! Hvordan laver med risene af blomkål? Sort, men skal have det skåret ud i pap

Du kører bare blomkål igennem på rivedelen i minihakker eller foodprocessor.. Det er super nemt og mega lækkert

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

MsDane skriver:

Du kører bare blomkål igennem på rivedelen i minihakker eller foodprocessor.. Det er super nemt og mega lækkert

Takker

Anmeld

3. januar 2014

MsDane

Mamalou skriver:

Takker

Velbe glæder mig til at høre, om du kan lide det
jeg finder inspiration på bl.a. Peter paleo

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

MsDane skriver:

Velbe glæder mig til at høre, om du kan lide det
jeg finder inspiration på bl.a. Peter paleo

Tak for tippet

Anmeld

4. januar 2014

L&V

Flere der vil dele

Anmeld

4. januar 2014

MyLove E

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Flere der vil dele

Jeg køre lidt min egen version af low carb. Det vil sige at jeg ikke spise pasta og ris (kartofler spiser jeg ikke så meget af)
Af brød spiser knækbrød (hjemmelavet) og en skive rugbrød til frokost.

Morgenmad: 100-150g skyr med lidt hasselnødder og en frugt

Formiddag: Et stykke hj.lavet knækbrød med ost

Frokost : Stor salat med fisk i og et stykke rugbrød

Aftensmad: lækker stor salat med kød til

Snack : gulerødder, knækbrød

Jeg bruger shape up! :-D

Jeg startede 1/1 der sagde vægten 97.7 og i morges sagde den 95.1

Anmeld

4. januar 2014

L&V

MyLove E skriver:

Jeg køre lidt min egen version af low carb. Det vil sige at jeg ikke spise pasta og ris (kartofler spiser jeg ikke så meget af)
Af brød spiser knækbrød (hjemmelavet) og en skive rugbrød til frokost.

Morgenmad: 100-150g skyr med lidt hasselnødder og en frugt

Formiddag: Et stykke hj.lavet knækbrød med ost

Frokost : Stor salat med fisk i og et stykke rugbrød

Aftensmad: lækker stor salat med kød til

Snack : gulerødder, knækbrød

Jeg bruger shape up! :-D

Jeg startede 1/1 der sagde vægten 97.7 og i morges sagde den 95.1

Hold da magle det var meget på kort tid alligevel.. Fedt fedt fedt..

Vi har os bare strikket div. diæter uden kulhydrat sammen. Syntrs du ik skyr smager af puha? Ved du hva man ellers må spise af den slags tænker ymer, fromage freis osv?

Vi har lige fået lasagne med lchf pasta man ku næsten ik smage forskel

Anmeld

4. januar 2014

MyLove E

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Hold da magle det var meget på kort tid alligevel.. Fedt fedt fedt..

Vi har os bare strikket div. diæter uden kulhydrat sammen. Syntrs du ik skyr smager af puha? Ved du hva man ellers må spise af den slags tænker ymer, fromage freis osv?

Vi har lige fået lasagne med lchf pasta man ku næsten ik smage forskel

Det er bare dejligt. Jeg laver hver morgen 3* 20 af hver mave, ryg og arm øvelser (sidste op af væggen, er en svakling)

Jeg kan godt lide skyr, og det kam bruges til ALT Ved ikke hvad du skal spise i stedet ?

Lchf pasta, hvad er det?? Jeg har fået blomkålsris med skyr dressing
Det er godt. Tror vi skal havde kødsovs i morgen og så skal jeg havde pastinak "pasta" i stedet :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.