ingen legetøj hos far....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

modesty

Jeg har aldrig nogensinde forlangt at han skal købe noget legetøj til barnet faktisk.... har bare tilbudt ham ganske gratis at han må få noget.......  men det vil han ikke og ja det har jeg lidt svært ved at forstå........

Nu er det sådan... det ku du så ikke vide... at han først har fået tilkendt overnatning når barnet er 2½ år... men er gået med til at prøve nu for at se hvordan det går.... men han gør mig da ikke mere rolig ved stadig at te sig som om hele verden drejer sig om ham...... det var netop af denne årsag han først fik tilkendt overnatning ved 2½ år......

men du har helt ret..... gider ikke køre mere i det...... h*n får legetøj med fra mig af og ja om han så vælger h*n skal lege med det eller ej må han jo så finde ud af 

Det er ligegyldigt om han skal købe det selv eller om du giver ham det. Det er IKKE ok at true ham med at han ikke må se sit barn mere end hvad du fastsætter, hvis ikke han anskaffer sig noget legetøj.

Jeg håber virkelig at du fremover lader være med at bruge barnet som pression på den måde.

Og godt at læse at I har fået løst konflikten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.