Godaften 
Har altså lige brug for at læsse af herinde.... 
Jeg er godt nok anonym da barnets far ved jeg er herinde.....
Hvor er jeg bare ja ved ikke om jeg er direkte ked.... er nok mere skuffet...
Sagen er den at jeg har et barn på snart 2 år som indtil nu har set sin far hver 14 dag uden overnatning.... nu skal barnet overnatte for første gang næste lørdag og det har jeg det egentlig fint med.... barnet er glad for far og omvendt......
Far bor i en MEGET lille lejlighed... det har jeg som sådan heller ikke noget problem med.. og kommer jo egentlig heller ikke mig ved
det der gør mig skuffet er at hver gang jeg tilbyder ham noget legetøj til vores barn takker han nej men svaret..... det har jeg ikke plads til
senest i søndags hvor jeg tilbød ham et legekøkken da jeg har fået et ekstra..... og ved vores barn eeeeeelsker at lege med det.... men nej det har jeg ikke plads til.....
bliver sku så ked for seriøst han har ikke noget legetøj til barnet overhovedet.... en lille stofdukke og to biler det er hvad der er af legetøj.....
Jeg siger ikke at vores barn skal overøses med legetøj men altså barnet har jo da brug for lidt legetøj for at blive stimuleret og for at synes det er skægt og for at de sammen kan sidde og lege noget barnet godt kan li eller er jeg helt forkert på den???
bare lidt lego.. pudslespil .. en lille dukkevogn eller noget..... Men altså hans svar er at det er der ikke plads til i hans stue for så skal han fjerne noget af hans eget.....altså har set hans stue og han kan SAGTENS ha et lille hjørne han evt ku lave til barnets lille legeplads 
Får det helt skidt i maven når jeg tænker på at der bare ikke er noget spændende og sjovt legetøj til vores barn.... og det er der ikke fordi han ikke vil undvære nogen af sine egne ting??? Jeg mener er det for meget forlangt at man ønsker at faderen i det mindste viser at han giver plads til barnet og prøvet at opfylde barnets behov for leg og stimuli mens barnet er der??.....
Jeg har sagt til ham at jeg hjertens gerne vil hjælpe ham hvis han mangler ideer til hvordan han kan få plads... og vil gerne give ham lidt legetøj herhjemme fra.. men det ville han ikke og har faktisk ikke svaret overhovedet.... så skrev jeg at okay fint jeg kan ikke gøre noget ved du ikke vil ofrer lidt plads på dit barn så h*n kan få sit eget lille hyggehjørne med lidt legetøj..... men ved du hvad.. så kan h*n bare ikke være længere ved dig end nu... altså en overnatning....... det er da en af vores opgaver som forældre at sørge for vores barn har noget at underholde sig med og sørge for at barnet bliver stimuleret og er glad og tilfreds.... (altså sorry men man kommer altså ikke langt med en stofdukke der er fedtet og ulækker og to biler der er 20 år gammel)... og jaaaaa... så har jeg ikke hørt fra ham siden 
Altså kan jo ikke selv gøre ved jeg føler som jeg gør..... men er det helt hen i hegnet???? eller???
Anmeld