Laver i selfie's??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

Isabella_mor

StineW79 skriver:

Så er du med!!

hahaha... ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Papillon

Ja det gør jeg, og har gjort siden jeg var 12-13 år og oprettede en profil på arto Den gang var det noget med kamera, vende det rundt, klik, håbe på billedet blev godt. Eller det klassiske "billede i spejl"-trick. Senere fik jeg webcam. Nu er mobilerne jo bare vildt smarte til den slags

Når jeg tager billeder, leger jeg gerne med forskellige ansigtsudtryk og vinkler. Klik klik klik, så kan man altid slette bagefter, hvis det er helt galt

Anmeld

2. januar 2014

Krussedulle

StineW79 skriver:

Det er også et fedt billede! Men er det noget du bare gør, eller " øver " du dig? Vh stine

Hehe, jeg forsøger at fange den rigtige vinkel, og det rigtige lys,, første gang

Men altså, det er virkelig sjældent at jeg render rundt og tager billeder af mig selv..

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Isabella_mor skriver:

hahaha... ok

Så er tråden oprettet, så skynd dig at smide et billede ind.. X

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Papillon skriver:

Ja det gør jeg, og har gjort siden jeg var 12-13 år og oprettede en profil på arto Den gang var det noget med kamera, vende det rundt, klik, håbe på billedet blev godt. Eller det klassiske "billede i spejl"-trick. Senere fik jeg webcam. Nu er mobilerne jo bare vildt smarte til den slags

Når jeg tager billeder, leger jeg gerne med forskellige ansigtsudtryk og vinkler. Klik klik klik, så kan man altid slette bagefter, hvis det er helt galt

Har lige lavet en " vis din selfie " tråd, så du må gerne lægge et par exempler ind der.. Vh stine

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Krussedulle skriver:

Hehe, jeg forsøger at fange den rigtige vinkel, og det rigtige lys,, første gang

Men altså, det er virkelig sjældent at jeg render rundt og tager billeder af mig selv..

Ja træning er nok vejen frem. 

Har lige lavet en " vis din selfie " tråd, hvis du vil være med! Vh stine

Anmeld

3. januar 2014

Krussedulle

StineW79 skriver:

Ja træning er nok vejen frem. 

Har lige lavet en " vis din selfie " tråd, hvis du vil være med! Vh stine

Haha, cool!

Har lige smidt et par stykker

Anmeld

3. januar 2014

Lullaby*

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, laver du selfie's? 

Og hvis du gør, hvordan i hulen gør du det, så du ser godt ud??

Blev udfordret af min til at lave en i dag, og syntes ski da det er svært at gøre ordenlig...vh stine

Haha ja da
Men det er sgi'da heller ikke altid helt nemt (har IPhone)
Jeg tager bare noget der ligner 100 billeder og så må der vel være mindst 1 godt billede imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.