Laver i selfie's??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Laver du selfie's?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.475 visninger
37 svar
10 synes godt om
2. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja som overskriften siger, laver du selfie's? 

Og hvis du gør, hvordan i hulen gør du det, så du ser godt ud??

Blev udfordret af min til at lave en i dag, og syntes ski da det er svært at gøre ordenlig...vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

BellaCiinea

StineW79 skriver:

Blev udfordret af min til at lave en i dag, og syntes ski da det er svært at gøre ordenlig...vh stine

Ja Mit profilbilled har jeg selv taget

Tror ikk jeg gør noget specielt Tager det bare og.. hmm.. smiler?

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Jeg er mega dårlig til at tage billeder af mig selv, så det har jeg ikke lige gjort. synes det er så svært at tage billeder af sig selv med telefonen.

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

IsabellaCiinea skriver:

Ja Mit profilbilled har jeg selv taget

Tror ikk jeg gør noget specielt Tager det bare og.. hmm.. smiler?

Ih det er da også et vildt godt billede! Syntes bare det er svært at tage et godt billede af mig selv!! Vh stine

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Yurie skriver:

Jeg er mega dårlig til at tage billeder af mig selv, så det har jeg ikke lige gjort. synes det er så svært at tage billeder af sig selv med telefonen.

Syntes nemlig også det er vildt svært!! Men bliver bare tit imponeret over hvor gode billeder, andre ka tage af sig selv! Vh stine

Anmeld

2. januar 2014

BellaCiinea

StineW79 skriver:

Ih det er da også et vildt godt billede! Syntes bare det er svært at tage et godt billede af mig selv!! Vh stine

Hihi har aldrig tænkt over at det ku være svært altså.. nogen er da pænere end andre af de billeder jeg tager.. udvælger dem ligeså fint haha

Anmeld

2. januar 2014

AnthonsMor

StineW79 skriver:

Det er faktisk de færreste billeder der findes af mig, der ikke er selfies Jeg gider ikke, at folk tager billeder af mig, så må jeg jo selv!

På min telefon er der 2 kameraer, så der vender jeg den jo bare til, at den skal bruge frontkameraet, så jeg kan se i skærmen samtidig med

Anmeld

2. januar 2014

mpr

StineW79 skriver:

Det hedder kamera og så tager vi lige 20-30 billeder og så er der måske 2-4 stykker der faktisk er helt okay Men tager ikke så tit selfies længere gjorde det meget i perioden fra jeg var 15 til jeg blev 19 og så er det lidt gået i glemmeren

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Syntes nemlig også det er vildt svært!! Men bliver bare tit imponeret over hvor gode billeder, andre ka tage af sig selv! Vh stine

Ja, det er pisse irriterende. For vil gerne have nogle gode billeder af mig selv, men det sker bare ikke. jeg synes altid de ser mærkelige ud.

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

IsabellaCiinea skriver:

Hihi har aldrig tænkt over at det ku være svært altså.. nogen er da pænere end andre af de billeder jeg tager.. udvælger dem ligeså fint haha

Altså fik da taget et par stykker, der ik var helt tosset, men syntes godt nok det med vinkler er svære!  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.