Laver i selfie's??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

BellaCiinea

StineW79 skriver:

Altså fik da taget et par stykker, der ik var helt tosset, men syntes godt nok det med vinkler er svære!  Vh stine

Ja det vil jeg godt gi dig ret i De kan være lidt tricky

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Isabella_mor

ja.. det gør jeg... og jeg synes ikke det er flovt, pinligt, latterligt osv... bare det ikke er overforbrug... 

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Chel1992 skriver:

Det hedder kamera og så tager vi lige 20-30 billeder og så er der måske 2-4 stykker der faktisk er helt okay Men tager ikke så tit selfies længere gjorde det meget i perioden fra jeg var 15 til jeg blev 19 og så er det lidt gået i glemmeren

Det er nemlig det med at være heldig, med at få bare et billede ( i hvert fald i mit tilfælde &nbsp vh stine

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

AnthonsMor skriver:

Det er faktisk de færreste billeder der findes af mig, der ikke er selfies Jeg gider ikke, at folk tager billeder af mig, så må jeg jo selv!

På min telefon er der 2 kameraer, så der vender jeg den jo bare til, at den skal bruge frontkameraet, så jeg kan se i skærmen samtidig med

Jeg "vendte " også bare kamaret om, men syntes slet ik det er nemt alligevel! Vh stine

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Isabella_mor skriver:

ja.. det gør jeg... og jeg synes ikke det er flovt, pinligt, latterligt osv... bare det ikke er overforbrug... 

Du er også pæn, at du garenteret ik ka tage dårlige billeder! X

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Yurie skriver:

Ja, det er pisse irriterende. For vil gerne have nogle gode billeder af mig selv, men det sker bare ikke. jeg synes altid de ser mærkelige ud.

Eller osgå er folk bare i træning! Vh stine

Anmeld

2. januar 2014

mommy1991

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, laver du selfie's? 

Og hvis du gør, hvordan i hulen gør du det, så du ser godt ud??

Blev udfordret af min til at lave en i dag, og syntes ski da det er svært at gøre ordenlig...vh stine

Ja, men langt de fleste er sammen med min søn - som fx på mit profilbillede. Men det hænder også at jeg tager kun af mig, oftest er det hvis jeg føler at jeg ser godt ud og har selvtilliden i orden nytårsaften følte jeg mig fx rigtig godt tilpas! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Eller osgå er folk bare i træning! Vh stine

Ja, det må de være. Det er ikke fair Jeg bruger mere webcam hvis jeg skal have et billede...

Anmeld

2. januar 2014

AnthonsMor

StineW79 skriver:

Jeg "vendte " også bare kamaret om, men syntes slet ik det er nemt alligevel! Vh stine

Hø hø, det kræver måske også lidt "læring"

Det er absolut heller ikke hver gang, at jeg kan tage nogen der er i orden

Anmeld

2. januar 2014

Isabella_mor

StineW79 skriver:

Du er også pæn, at du garenteret ik ka tage dårlige billeder! X

ORK... det kan jeg sagtens... men man kan jo selv vælge hvad man viser frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.