Hvad skal du bare eje i 2014 af mindre ting:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Carina:-) skriver:

Nej det er Paw sko mener jeg .

Den ligger på venstre side når man går oppe fra der hvor Super Best lå 

Ja jeg gør

Fik lige forklaret hvor det lå af min søster, og her er det så tydligt at høre at vi er fra herning af også! For det hedder jo ik super bedst, det hedder jo skovepa ( staves? ) 

Vi ska da mødes til en kop kaffe på dyrbys så! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Carina:-)

StineW79 skriver:

Fik lige forklaret hvor det lå af min søster, og her er det så tydligt at høre at vi er fra herning af også! For det hedder jo ik super bedst, det hedder jo skovepa ( staves? ) 

Vi ska da mødes til en kop kaffe på dyrbys så! Vh stine

Det skal vi da

Hvis du bare kan vente til April hvor de små skal i vuggestue,for orker ikke at have 2 på knap 2 med på Dyrbys 

Anmeld

3. januar 2014

mortilfreja

Jeg ved godt at det ik er en mindre ting, men jeg ønsker mig SÅ meget en Bobbel Folkevogn fra 50'erne, 60'erne eller 70'erne :-D Nogen der har sådan en stående eller kender nogen der har så Sig endelig til ;-)

Anmeld

3. januar 2014

StineW79

Carina:-) skriver:

Det skal vi da

Hvis du bare kan vente til April hvor de små skal i vuggestue,for orker ikke at have 2 på knap 2 med på Dyrbys 

Ellers må du komme herud og besøge mig, så ka alberte holde fri, så de ka lege! 

Anmeld

3. januar 2014

Muffinmus

mortilfreja skriver:

Jeg ved godt at det ik er en mindre ting, men jeg ønsker mig SÅ meget en Bobbel Folkevogn fra 50'erne, 60'erne eller 70'erne :-D Nogen der har sådan en stående eller kender nogen der har så Sig endelig til ;-)

He he..nixen. synes de er flotte men elsker varme når man kører i det danske land og hvis det er noget der ikke er i en bobbel er det varme....:-)

Anmeld

4. januar 2014

mortilfreja

MariaE skriver:

He he..nixen. synes de er flotte men elsker varme når man kører i det danske land og hvis det er noget der ikke er i en bobbel er det varme....:-)

Nu er det jo en veteran bil som kun må køre fra marts til november ;-) Og det er absolut ik en bil jeg skal køre i til hverdag :-D 

Anmeld

4. januar 2014

L&V

MariaE skriver:

Jep....nu er der januar udsalg og uha hvor jeg sidder og savler...
Jeg har en Lene jakke fra Danefæ jeg har har i to år, elsker den. MEN...
Ja, jeg var jo inde i min yndlings børnetøjsbutik i Viborg. Der havde de en børnehave i navy der hed Nordlys. Den var lavet i noget helt nyt stretch materiale. Og blev forelsket med det samme. Har været så glad for deres overtøj selv og også til mine børn. Så, da den kom på udsalg, så vupti, blev den købt hjem i str 2 til min lille pige til næste vinter. Kan næste ikke vente til hun skal bruge den. Den er SÅ lækker komfortmæssigt. Og hun får endnu bedre bevægelighed...skønt altså.
Nå, men blev lidt nysgerrig og undersøgte sagen og jep, den findes også til voksne i samme stretch materiale og DEN måtte jeg eje her i 2014. Har oiiiiige fundet den sat ned fra 1600 til 800 kr så den røg i kurven for to min siden og jeg glæder mig sindssygt meget til at få den
Min mor og far hav mig et gavekort til en shoppetur i fødselsdagsgave lige før jul, er sikker på de gerne vil sponsorere lidt til jakken i stedet for
Så, nu er der lækker pakke på vej til moar.
Kunne også tænke mig en million andre ting, men er jo også realistisk og her tænker jeg primært mindre ting man liiiige er forelsket i, måske lidt for dyrt, måske på tilbud, måske noget man længe har manglet????
Her er mit guldkøb...

Vi er ved at skifte tilbehør i vores stue så jeg ska ha en ny sødahl dug, kähler omaggio vaser og stager og et pop art billede af ungerne..

Ellers hedder det alt nyt til vores kommende nye teresse.

Anmeld

4. januar 2014

Carina:-)

StineW79 skriver:

Ellers må du komme herud og besøge mig, så ka alberte holde fri, så de ka lege! 

Anmeld

4. januar 2014

StineW79

som jeg skrev den anden, så trængte jeg til nye kondisko og ville også gerne finde et par fede sorte støvler. Trøjen kom også med hjem i dag.. De 2 cardigans købte jeg den anden dag. Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.