Hvad skal du bare eje i 2014 af mindre ting:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.095 visninger
38 svar
5 synes godt om
2. januar 2014

Muffinmus

Jep....nu er der januar udsalg og uha hvor jeg sidder og savler...
Jeg har en Lene jakke fra Danefæ jeg har har i to år, elsker den. MEN...
Ja, jeg var jo inde i min yndlings børnetøjsbutik i Viborg. Der havde de en børnehave i navy der hed Nordlys. Den var lavet i noget helt nyt stretch materiale. Og blev forelsket med det samme. Har været så glad for deres overtøj selv og også til mine børn. Så, da den kom på udsalg, så vupti, blev den købt hjem i str 2 til min lille pige til næste vinter. Kan næste ikke vente til hun skal bruge den. Den er SÅ lækker komfortmæssigt. Og hun får endnu bedre bevægelighed...skønt altså.
Nå, men blev lidt nysgerrig og undersøgte sagen og jep, den findes også til voksne i samme stretch materiale og DEN måtte jeg eje her i 2014. Har oiiiiige fundet den sat ned fra 1600 til 800 kr så den røg i kurven for to min siden og jeg glæder mig sindssygt meget til at få den
Min mor og far hav mig et gavekort til en shoppetur i fødselsdagsgave lige før jul, er sikker på de gerne vil sponsorere lidt til jakken i stedet for
Så, nu er der lækker pakke på vej til moar.
Kunne også tænke mig en million andre ting, men er jo også realistisk og her tænker jeg primært mindre ting man liiiige er forelsket i, måske lidt for dyrt, måske på tilbud, måske noget man længe har manglet????
Her er mit guldkøb...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Loa

Vi er på udgik efter hus her i det nye år, så jeg har mangle lækre pyntegenstande i kikkerten jeg godt kunne tænke mig.
Feks. Hoptimist hospitalsklovnen, Lyngby vaserne, hay sofa puder, flere kähler omaggio vaser og lign

Anmeld

2. januar 2014

PernilleogLouis

Jeg har selvfølgelig også en liste

Jeans - to par diesel er købt til halv pris

Læderjakke - er købt til halv pris

Striktrøjer - købt to samsøe samsøe til halv pris

Mangler støvler 

En ny regnfrakke 

Et par røde stilletter

Til Louis : ja han mangler virkelig intet men ved når jeg kommer i Illums børneafd så køber jeg noget alligevel

Anmeld

2. januar 2014

StineC

Jeg drømmer om et smukt spisebord i valnøddetræ, eames spisestole i hvid og et virkelig flot rundt sofabord fra Bolia også i valnød og hvid så er stuen perfekt
Ellers leder jeg stadig efter det perfekte puslebord og er ved at blive lidt stresset nu når der kun er en måneds tid til baby melder sin ankomst

Anmeld

2. januar 2014

Masig

Jeg har lige købt et par joggingbukser på udsalg og skal så have et par nye træningssko (dem jeg har er omkring 15 år gamle), og så er jeg klar til at begynde træningen igen 

Derudover håber jeg vi får råd til en ny sofa og lænestol og en gang maling så vi kan få ny stue... Og ellers lidt pynte ting til vores udestue, som gerne skulle blive færdig i denne måned (det har indtil nu taget manden et år at få taget sig sammen til at lægge gulv derude )

Så er vi blevet enige om at investere i en cykeltrailer så jeg kan cykle lillemanden i dagpleje istedet for at tage bilen, og så kan hunden komme med ved siden af, han trænger i den grad til at komme af med al julemaden 

Anmeld

2. januar 2014

Laulund87

Jeg har faktisk ikke købt noget til min datter og regner heller ikke med det

Til mig selv har jeg købt nogle bukser som var tiltrængt efter jeg har tabt mig, nogle pynteting til hjemmet og en taske der var sat 70% ned fra 100 kr

Når vi skal til Odense den 20. januar skal vi omkring Daells Bolighus og købe de her to lamper.

http://www.daells-bolighus.dk/vis_vare.php?id=99112&menu=menu_8

http://www.daells-bolighus.dk/vis_vare.php?id=73331&menu=menu_8

Så skal vi også lige have nogle færgebilletter til Norge som vi skal til til sommer og de er jo også billige nu

Anmeld

2. januar 2014

Maja_4000

Laulund87 skriver:

Til mig selv har jeg købt nogle bukser som var tiltrængt efter jeg har tabt mig, nogle pynteting til hjemmet og en taske der var sat 70% ned fra 100 kr

Når vi skal til Odense den 20. januar skal vi omkring Daells Bolighus og købe de her to lamper.

Så skal vi også lige have nogle færgebilletter til Norge som vi skal til til sommer og de er jo også billige nu

Hvor er de billige?

Anmeld

2. januar 2014

Carina:-)

Jeg har shoppet  til rollingerne ,og manden har også fået opgraderet garderoben til -50%

Jeg har selv fået et par nye støvler til halv pris,og så lidt nips også til ingen penge.

Men har besluttet mig for at prøve at spare lidt på impulskøbene-Jeg bruger ALT for mange penge-og f.eks så har min datter et klædeskab  der er så fuldt at det ikke kan lukkes -Og i dag stod jeg med et flere sæt tøj til de små som de ikke har brugt og nu er det ved at være for småt.

Det ville ikke være så slemt hvis det ikke var fordi der er for mange 1000 kr i mærketøj.

Så i år har jeg kun brugt 8000 i alt på de 4 små og det er faktisk langt under ½ delen af hvad jeg plejer så jeg er stolt 

Meeen jeg går og lusker lidt omkring "Ægget" -den er sat lidt ned i en lokal boligbutik ,så nu skal jeg bare finde ud af om det skal være stof eller læder 

Så det er nok det jeg skal bruge flest penge på her på udsalget .

Anmeld

2. januar 2014

Laulund87

Maja_4000 skriver:

Hvor er de billige?

Colorline

Anmeld

2. januar 2014

Laulund87

Laulund87 skriver:

Haha der skulle stå sat ned fra 1000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.