Hvad skal du bare eje i 2014 af mindre ting:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

..

MariaE skriver:

Jep....nu er der januar udsalg og uha hvor jeg sidder og savler...
Jeg har en Lene jakke fra Danefæ jeg har har i to år, elsker den. MEN...
Ja, jeg var jo inde i min yndlings børnetøjsbutik i Viborg. Der havde de en børnehave i navy der hed Nordlys. Den var lavet i noget helt nyt stretch materiale. Og blev forelsket med det samme. Har været så glad for deres overtøj selv og også til mine børn. Så, da den kom på udsalg, så vupti, blev den købt hjem i str 2 til min lille pige til næste vinter. Kan næste ikke vente til hun skal bruge den. Den er SÅ lækker komfortmæssigt. Og hun får endnu bedre bevægelighed...skønt altså.
Nå, men blev lidt nysgerrig og undersøgte sagen og jep, den findes også til voksne i samme stretch materiale og DEN måtte jeg eje her i 2014. Har oiiiiige fundet den sat ned fra 1600 til 800 kr så den røg i kurven for to min siden og jeg glæder mig sindssygt meget til at få den
Min mor og far hav mig et gavekort til en shoppetur i fødselsdagsgave lige før jul, er sikker på de gerne vil sponsorere lidt til jakken i stedet for
Så, nu er der lækker pakke på vej til moar.
Kunne også tænke mig en million andre ting, men er jo også realistisk og her tænker jeg primært mindre ting man liiiige er forelsket i, måske lidt for dyrt, måske på tilbud, måske noget man længe har manglet????
Her er mit guldkøb...

Vil du ikke lige smide et link til den jakke? Den er da mega fed, kunne finde på at købe den i small = motivation til at tabe mig hurtigere :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

serinasmor

En ordentligt kaffemaskine den vi har sluger noget af vandet ... Sætter vi 8 kopper over kommer der ofte omkring 6,5 kopper ud ... Nogle gange mere ...

En eva solo termokande

8-12 ens tallerkener

Anmeld

2. januar 2014

serinasmor

En ordentligt kaffemaskine den vi har sluger noget af vandet ... Sætter vi 8 kopper over kommer der ofte omkring 6,5 kopper ud ... Nogle gange mere ...

En eva solo termokande

8-12 ens tallerkener

Anmeld

2. januar 2014

BabyMus

Loa skriver:

Vi er på udgik efter hus her i det nye år, så jeg har mangle lækre pyntegenstande i kikkerten jeg godt kunne tænke mig.
Feks. Hoptimist hospitalsklovnen, Lyngby vaserne, hay sofa puder, flere kähler omaggio vaser og lign

Det er sørme også nogle fine ting du har i kikkerteren der! Jeg har selv lige fået to HAY puder og en Omaggio vase + fad i julegave. Der er så mange fede ting til hjemmet!

Anmeld

2. januar 2014

Muffinmus

Macrolf skriver:

Vil du ikke lige smide et link til den jakke? Den er da mega fed, kunne finde på at købe den i small = motivation til at tabe mig hurtigere :-D

De har den ikke i S i den butik jeg har bestilt den i...
Er faktisk i tvivl om jeg selv burde have den i S, har bestilt den i M, for min Lene jakke er str M, meeeen, regnjakken jeg har er faktisk str S...
Nå, men ellers må den retur jo og jeg må søge med lys oplyste efter str S i stedet for
Jakken hedder Danefæ vinterjakke blåbær, så kan du søge på den

Anmeld

2. januar 2014

Clisolka

Jeg har været på jagt efter en ny vinterjakke til Bella - lynlåsen i hendes gamle gik selvfølgelig i stykker en af de sidste dage før juleferien  Men jeg har fundet en Didriksons på tilbud - og i lyyyyyserød som frøkenen ønskede 

Anmeld

2. januar 2014

Babiesontheway

MariaE skriver:

Jep....nu er der januar udsalg og uha hvor jeg sidder og savler...
Jeg har en Lene jakke fra Danefæ jeg har har i to år, elsker den. MEN...
Ja, jeg var jo inde i min yndlings børnetøjsbutik i Viborg. Der havde de en børnehave i navy der hed Nordlys. Den var lavet i noget helt nyt stretch materiale. Og blev forelsket med det samme. Har været så glad for deres overtøj selv og også til mine børn. Så, da den kom på udsalg, så vupti, blev den købt hjem i str 2 til min lille pige til næste vinter. Kan næste ikke vente til hun skal bruge den. Den er SÅ lækker komfortmæssigt. Og hun får endnu bedre bevægelighed...skønt altså.
Nå, men blev lidt nysgerrig og undersøgte sagen og jep, den findes også til voksne i samme stretch materiale og DEN måtte jeg eje her i 2014. Har oiiiiige fundet den sat ned fra 1600 til 800 kr så den røg i kurven for to min siden og jeg glæder mig sindssygt meget til at få den
Min mor og far hav mig et gavekort til en shoppetur i fødselsdagsgave lige før jul, er sikker på de gerne vil sponsorere lidt til jakken i stedet for
Så, nu er der lækker pakke på vej til moar.
Kunne også tænke mig en million andre ting, men er jo også realistisk og her tænker jeg primært mindre ting man liiiige er forelsket i, måske lidt for dyrt, måske på tilbud, måske noget man længe har manglet????
Her er mit guldkøb...

Ilse jakobsen gummistøvler og regnfrakke:-)

Anmeld

2. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg har lige købt et par skønhedsprodukter i Magasin, men jeg måtte begrænse mig en smule, så har stadig et par must-haves. Her iblandt en face base fra Bobbi Brown, et serum fra Estée Lauder og foundation fra Laura Mercier. Jeg har ikke så mange gode skønhedsprodukter, så nu skal det være!

Så har jeg længe ønsket en løsning på uønsket hårvækst! Jeg tror, jeg bliver nødt til at eje et Philips Lumea IPL-hårfjerningssystem. Men det er ikke billigt, så skal lige tage mig sammen! 

Anmeld

2. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ku godt bruge et par nye kondisko og et par lange fede støvler i sort..

Måske en ny gardarobe...

Ønsker mig en lækker dyne, i fødselsdagsgave til marts! 

Ungerne har alt hva de ska ha, og mere til.

Huset tror jeg heller ik mangler noget, men overvejer nyt betræk til puderne i sofaen, har bare ik fundet noget stof jeg var vild med! Vh stine

Anmeld

2. januar 2014

Marts<3

Jeg satser stort i år.

Royal Copenhagen - hvid element 8. pers middag + frokost(næste år er det 12 stk + skåle og dybe tallerkner)

Nespresso maskine

Gemacher dragt(er i gang med vægttab)

En bikini

Støvler med hæl

Læderjakke

Puha 2014 blir dyrt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.