Når det er svært at blive gravid med nr 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Hej de damer.
Jeg har brug for at lufte mine frustrationer. Og da det eneste sted jeg kan det er herinde så kommer det desværre til at gå ud over jer. Håber det er okay?

Vi har i forevejen en datter på 2,5 år. Og vi ønsker hun skal være storesøster. Så vi gik igang med projekt baby 2 for 8 mdr siden.
Jeg er idag 3+5. Og ved nærmest bare det heller ikke er her denne gang. Jeg testede imorges selvom det er tidligt og jeg selvfølgelig ikke kan gå ud fra en test nu. Jeg er bare så frustreret. Med vores datter blev jeg gravid i 3. Forsøg.
Jeg bruger æl teste og hver gang de sidste 8 mdr har vi sexet når jeg har haft en positiv test. Nogen cykluser opføre min krop sig underligt fra æl og frem til mens. Jeg ved godt psyken kan spille et puds, men kun første gang udeblev min mens 2 dage ellers er den altid kommet samme dag som forventet.
Ellers har der været alt, ømme bryster, ømme dutter, kvalme, opkastninger, hovedpine, svimmelhed, murren og stikken i underlivet. Og nogen cykluser slet intet.

Jeg synes bare det er så frusterende at der bare ikke sker noget. Ved godt nogen kæmper en kamp med at bare få nr 1. Men derfor har jeg vel ret til at være frustreret?
Jeg tænkte som de fleste nok gør at det var legende nemt at lave nr 2. Da det gik nemt med den første. Men sådan skal det åbentbart ikke være
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at slappe af og sige det kommer når det kommer. For for hver mdr/cyklus der går, jo mere frustreret og opsat bliver jeg på at blive gravid.

Beklager mit opkast men har nok bare brug for at få nogle succes historier og få afvide det nok skal blive vores tur til at få nr 2.

Hilsen en der så gerne vil have nr 2.

Ååååh, kan så godt forstå dig! Det tog lidt over 1 år at blive gravid med vores datter, og vi er gravide igen nu, MEN det tog samme tid før det lykkedes med den her! Det er altså lidt øv, når man gang på gang tænker, at nu er den der nok....Håber det lykkes for jer snart! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Ååååh, kan så godt forstå dig! Det tog lidt over 1 år at blive gravid med vores datter, og vi er gravide igen nu, MEN det tog samme tid før det lykkedes med den her! Det er altså lidt øv, når man gang på gang tænker, at nu er den der nok....Håber det lykkes for jer snart! 

Tusinde tak

Anmeld

2. januar 2014

Alexander&Lærke

Sådan var det også her. Jeg blev meget hurtigt og overraskende gravid med nr 1 den første md. efter jeg havde lagt p-pillerne. Så derfor skulle nr 2 nøje planlægges og først  Sætter til verden når tiden var rigtigt, men da tiden var rigtig skete der bare ikke noget.  Der gik 6-7 md. og jeg blev først gravid, da jeg faktisk opgav og tænkte jeg kan nok ikke blive gravid, jeg var vist bare alt for opsat på det og havde nok også en forventning om at det gik hurtigt 2 gang når det havde gjort det 1 gang. 

Håber for dig at den snart er der.

Anmeld

2. januar 2014

Loan

Puuha hvor kender jeg alle følelserne og tankerne, ventetiden er det værste der findes.

Vores søn lod vente på sig i 1 år og 7 måneder, og vi besluttede ikke at starte på piller igen bagefter i håbet om vi ikke skulle vente så længe men tiltrods for ingen beskyttelse tog nr 2, 1 år og 8 måneder men endte i en SA

Lykken ville dog at vi ikke forsøgte første måned efter men anden og til ALLES chok blev gravide i første hug

Så kny på, det skal nok lykkedes og har du brug for at lukke op for frustrationer er det også helt i orden vi er mange som er eller har været samme sted.

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Loan skriver:

Puuha hvor kender jeg alle følelserne og tankerne, ventetiden er det værste der findes.

Vores søn lod vente på sig i 1 år og 7 måneder, og vi besluttede ikke at starte på piller igen bagefter i håbet om vi ikke skulle vente så længe men tiltrods for ingen beskyttelse tog nr 2, 1 år og 8 måneder men endte i en SA

Lykken ville dog at vi ikke forsøgte første måned efter men anden og til ALLES chok blev gravide i første hug

Så kny på, det skal nok lykkedes og har du brug for at lukke op for frustrationer er det også helt i orden vi er mange som er eller har været samme sted.

Tusinde tak for de søde ord. Er ked af at i har måtte kæmpe sådan. Men dejligt at høre at det lykkedes jer

Anmeld

3. januar 2014

Loan

Anonym skriver:

Tusinde tak for de søde ord. Er ked af at i har måtte kæmpe sådan. Men dejligt at høre at det lykkedes jer

Så lidt det skal du ikke tænke på hæhæ vi fik jo en masse tid til øvelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.