Hej de damer.
Jeg har brug for at lufte mine frustrationer. Og da det eneste sted jeg kan det er herinde så kommer det desværre til at gå ud over jer. Håber det er okay?

Vi har i forevejen en datter på 2,5 år. Og vi ønsker hun skal være storesøster. Så vi gik igang med projekt baby 2 for 8 mdr siden.
Jeg er idag 3+5. Og ved nærmest bare det heller ikke er her denne gang. Jeg testede imorges selvom det er tidligt og jeg selvfølgelig ikke kan gå ud fra en test nu. Jeg er bare så frustreret. Med vores datter blev jeg gravid i 3. Forsøg.
Jeg bruger æl teste og hver gang de sidste 8 mdr har vi sexet når jeg har haft en positiv test. Nogen cykluser opføre min krop sig underligt fra æl og frem til mens. Jeg ved godt psyken kan spille et puds, men kun første gang udeblev min mens 2 dage ellers er den altid kommet samme dag som forventet.
Ellers har der været alt, ømme bryster, ømme dutter, kvalme, opkastninger, hovedpine, svimmelhed, murren og stikken i underlivet. Og nogen cykluser slet intet.
Jeg synes bare det er så frusterende at der bare ikke sker noget. Ved godt nogen kæmper en kamp med at bare få nr 1. Men derfor har jeg vel ret til at være frustreret?
Jeg tænkte som de fleste nok gør at det var legende nemt at lave nr 2. Da det gik nemt med den første. Men sådan skal det åbentbart ikke være

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at slappe af og sige det kommer når det kommer. For for hver mdr/cyklus der går, jo mere frustreret og opsat bliver jeg på at blive gravid.
Beklager mit opkast men har nok bare brug for at få nogle succes historier og få afvide det nok skal blive vores tur til at få nr 2.
Hilsen en der så gerne vil have nr 2.
Anmeld