svulst i hjernen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej alle. Skriver til jer med håb på svar fra nogle som har været i lign situation. Mit barn på 1 år og 6 mdr har fået konstateret svulst i hjernen. Det er ikk gået op for mig hhad der skal ske nu osv og han er indlagt nu med en masse undersøgelser. Til dem der kender noget til det eller har vlret samme sted hvordan foregik det hele og hvad sker mjt behandling? Jeg er helt ude af den og ved slet ikk hvordan jeg skal reagere hvad jeg sksl gøre. Mpske nogle kab fortælle mig lidt om det.

Kan ikke fortælle noget. Andet end at du fortjener et kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Camilla <3

ville bare sende en masse kram. 

Anmeld

3. januar 2014

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej ! Det er e forfærdelig besked  at få at ens elskede barn er alvorligt sygt.

Som allerede er skrevet skal han masse undersøgelser igennem det er vigtigt  at I er hos ham, så I  kan støtte ham og hinanden. Derfor skal I begge købes fri af kommunen.

Hvis der er større børn skal der også tages vare på dem.

Klart du er i chok,, du er i akut krise lige nu. bange  for at miste.

Håber du har en familie der kan slå ring om jer  og hjælpe alt det I har brug for.

mit barnebarn har leukæmi, og det er en mega hård tid. Med meget angst og alligevel  håb.

Det gode  er at Norden arbejder sammen omkring behandlingsformer, for at yde den bedste behandling.

Håber det allerbedste for jer og jeres barn .

Varme knus til dig

Anmeld

3. januar 2014

Annette A

Puha

Som barn gik jeg i klasse med en pige der fik konstateret en svulst i hovedet. Den var godartet, blev fjernet og hun blev genoptrænet pga lidt motoriske vanskeligheder efterfølgende men kom sig helt.

Håber det allerbedste for jer. Ka slet ikke forestille mig hvor svært det er at stå i jeres situation. Masser af og håber alt går godt for jer.

Anmeld

3. januar 2014

merethe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.