svulst i hjernen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.538 visninger
24 svar
6 synes godt om
1. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej alle. Skriver til jer med håb på svar fra nogle som har været i lign situation. Mit barn på 1 år og 6 mdr har fået konstateret svulst i hjernen. Det er ikk gået op for mig hhad der skal ske nu osv og han er indlagt nu med en masse undersøgelser. Til dem der kender noget til det eller har vlret samme sted hvordan foregik det hele og hvad sker mjt behandling? Jeg er helt ude af den og ved slet ikk hvordan jeg skal reagere hvad jeg sksl gøre. Mpske nogle kab fortælle mig lidt om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Maja88

Anonym skriver:

Hej alle. Skriver til jer med håb på svar fra nogle som har været i lign situation. Mit barn på 1 år og 6 mdr har fået konstateret svulst i hjernen. Det er ikk gået op for mig hhad der skal ske nu osv og han er indlagt nu med en masse undersøgelser. Til dem der kender noget til det eller har vlret samme sted hvordan foregik det hele og hvad sker mjt behandling? Jeg er helt ude af den og ved slet ikk hvordan jeg skal reagere hvad jeg sksl gøre. Mpske nogle kab fortælle mig lidt om det.

Kender ikke til det men ville ikke gå uden at sende et kram..

Hvordan opdagede i det

Anmeld

1. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Kender ikke noget til det, men håber på det bedste for jer.

god bedring 

Anmeld

1. januar 2014

lineog4

Kender intet til det, men kan ikke klikke videre uden at skrive og sende er kæmpe kram til dig og din søn 

Anmeld

1. januar 2014

Mamalou

Jeg kender desværre heller ikke til det, men vil heller ikke gå forbi uden at give et kram.

Kh. Louise

Anmeld

1. januar 2014

Carina:-)

Har ingen erfaringer ,men et kæmpe kram herfra 

Anmeld

1. januar 2014

Kløver

Har ikke forstand på det, men ville ikke gå uden at sende et kram og håbe det bedste for din søn

Anmeld

1. januar 2014

M&N

Anonym skriver:

Årh nej hvor lyder det forfærdeligt.
Kender intet til det, men ville ikke gå forbi uden at sender jer et kram og så god bedring med din lille dreng

Anmeld

1. januar 2014

Loa

Håber nogle kan give dig svar...

herfra og alt det bedste med ham.

Anmeld

1. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Kender ikke til det men ville ikke gå uden at sende et kram..

Hvordan opdagede i det

Tak. Først blev han indlagt pgs svær lungebætnedelse. Også begyndte han at få epiletiske anfald mens han var indlagt. Hsn blev undersøgt for flere ting først før de fik mistanke da han også fik flere symptomer på det. Drt var noget sf eb svlr omgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.