Hej tøser
Jeg har en pige der bliver 6 lige om lidt og som stadig bruger ble om natten. Er det egentlig normalt??
Er lidt nervøs for om hun måske er sengevæder
men what to do??
Hvordan ser det ud hos jer andre? Hvornår blev de blefri om natten og hvis de stadig bruger ble som 6 årlige, er det så normalt?
Undskyld hvis det er lidt rodet
men håber at i forstår hvad jeg mener
Mvh Charlotte
Det er kun 3 måneder siden min bonusdatter blev blefri om natten og hun er lige blevet 6 for 3 dage siden. Det kan sagtens nå at lykkes
Vi sørgede simpelthen for at hun kom på toilet inden hun skulle sove, hun mente dog fra tid til anden at vi ikke skulle bestemme over hende og løj i protest hvor hun sagde hun ikke kunne og fik så bare af vide hun fik ble på hvis hun ikke kunne.. Og så fik hun tømt blæreren uden problemer og sov gerne til næste morgen uden problemer, der har været ganske få uheld, men så længe at wc besøget var det aller sidste hun gjorde inden hun faldt i søvn så har det fungeret ret godt
Hvilke ting har i prøvet? Det skal måske være sådan at i vækker hende og tager hende på toilet i løbet af natten hvis det kan vænne hendes krop til ikke at gøre det i sengen? 
Anmeld