Filmen frost i bio er bare god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja_4000 skriver:

Troede ikke den sådan var 'uhyggelig' .. Hun så ice age herhjemme i juledagene og var totalt opslugt - MEN hun blev ret bange når dinosauren kom hm .. Det ville jo være synd at skræmme livet af hende

Det er også kun nogle enkelte steder den er uhyggelig, men skrådt bagved os, var der en lille dreng der skreg, da snekæmpen kom, og ku høre der var andre der også blev bange! Men de var altså heller ik ret gamle, og tror måske også at det var pga 3D effekten! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Thea var omkring 2,6 første gang vi var i bio. Vi var inde og se postmand Per. Ka bare huske at hun sad helt, helt stille og var total fascineret af det hele! Vh stine

Jeg har overvejet lidt om vi skal ha Elias med ind og se alfons åberg. . Men kan ikke finde af om han er for lille ? Næsten 2.7år

Han ser ikke så meget film og tv. Her i december er nok der han har set mest...

Ville bare gerne have ham med:-D Vi skal helt sikkert i børne teater i løbet af sommeren :-D

Anmeld

30. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MyLove E skriver:

Jeg har overvejet lidt om vi skal ha Elias med ind og se alfons åberg. . Men kan ikke finde af om han er for lille ? Næsten 2.7år

Ville bare gerne have ham med:-D Vi skal helt sikkert i børne teater i løbet af sommeren :-D

Thea var 2,6 første gang hun var i bio, og det var en kæmpe oplevelse for hende!

Tror ik der er nogen der forventer total ro, under en børnefilm! X

Anmeld

30. december 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Thea var 2,6 første gang hun var i bio, og det var en kæmpe oplevelse for hende!

Tror ik der er nogen der forventer total ro, under en børnefilm! X

Tror også vi gør det :-D

Anmeld

30. december 2013

K&S

MyLove E skriver:

Der er også en Thomas Tog film i bio lige nu, jeg har lige været med Anton på 3,4 år inde og se den og den er SÅ sød og så varer den kun 1 time

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.