Filmen frost i bio er bare god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
2babygirls skriver:

Ja den er super hyggelig. Jeg havde min 3årige pige med ind og se den i 2D idag og hun var helt opslugt, så kært at være vidne til

Den havde godt nok også mange gode/ flotte sange, og thea elsker alt hvor der bliver sunget, så det var virklig fedt!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

2babygirls

StineW79 skriver:

Den havde godt nok også mange gode/ flotte sange, og thea elsker alt hvor der bliver sunget, så det var virklig fedt!! Vh stine

Synes virkelig også den var lavet rigtig godt.. Bare detaljerne med fregner på annas skuldre så fedt at de lignede alm mennesker

Anmeld

30. december 2013

Maja_4000

StineW79 skriver:

Uha syntes det er svært at sige om 3 år er for lille. Ku høre der var nogen børn der blev ret bange, da snekæmpen kom, og tror ik jeg ville ha taget thea med ind og se sådan en lang  film, da hun var 3 år.

Men måske var det også bare mere virkligt fordi det var i 3D ? Vh stine

Er den meget lang?

Ville ikke se den i 3D, tror hun ville tage de der briller af hele tiden hehe

Anmeld

30. december 2013

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Er den meget lang?

Min datter er 3,2 år og ret god til at se en film fra start til slut. Vi så den i 2D og hun var helt væk i den lagde dog en hånd på hendes ben da sne momstret kom, men hun blev ikke bange og nævnte den heller ikke bagefter

Anmeld

30. december 2013

StineW79

2babygirls skriver:

Synes virkelig også den var lavet rigtig godt.. Bare detaljerne med fregner på annas skuldre så fedt at de lignede alm mennesker

Ja den var så flot! Og fik jo helt lyst til at bygge en snemand! Bare en lille bitte en Vh stine

Anmeld

30. december 2013

Maja_4000

2babygirls skriver:

Min datter er 3,2 år og ret god til at se en film fra start til slut. Vi så den i 2D og hun var helt væk i den lagde dog en hånd på hendes ben da sne momstret kom, men hun blev ikke bange og nævnte den heller ikke bagefter

Troede ikke den sådan var 'uhyggelig' .. Hun så ice age herhjemme i juledagene og var totalt opslugt - MEN hun blev ret bange når dinosauren kom hm .. Det ville jo være synd at skræmme livet af hende

Anmeld

30. december 2013

2babygirls

StineW79 skriver:

Ja den var så flot! Og fik jo helt lyst til at bygge en snemand! Bare en lille bitte en Vh stine

Jaaaaa, han var altså lige til at tage med hjem

Anmeld

30. december 2013

StineW79

Maja_4000 skriver:

Er den meget lang?

Ja den er normal film spilletid. Tror heller ik thea ku beholde billederne på så længe, da hun var 3 år!  Vh stine

Anmeld

30. december 2013

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Troede ikke den sådan var 'uhyggelig' .. Hun så ice age herhjemme i juledagene og var totalt opslugt - MEN hun blev ret bange når dinosauren kom hm .. Det ville jo være synd at skræmme livet af hende

Det var en meget lille brøkdel af filmen at den var lidt skræmmende, men det ænsede hun ikke.. Normalt kan hun godt blive til bange når der har været farlige ting i en børnefilm, men så kan du evt snakke hende igennem det, og sige dumme snemonster, den driller dem.

Anmeld

30. december 2013

Maja_4000

StineW79 skriver:

Ja den er normal film spilletid. Tror heller ik thea ku beholde billederne på så længe, da hun var 3 år!  Vh stine

Vi har lige været inde og se far til fire , så tror godt hun ville kunne sidde stille er bare bange for at hun bliver skræmt det kan være jeg må vente med at se den til den kommer på dvd hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.