Filmen frost i bio er bare god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
24 svar
17 synes godt om
30. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

I går holdte vi hygge dag med thea, mens alberte blev passet omme hos moster.

Vi var inde og se filmen frost i biografen i 3D udgaven, og thea på 5 år var simpelhen så begejstret over den!

Ik nok med at figurerne jo kom ud af skærmen osv, så var der bare rigtig mange vildt gode sange i den + at hun havde både mor og far helt for sig selv i 2 timer. 

Det var bare så fedt at vi havde hende helt for os selv og at vi ka tage i biografen med vores dejlige store pige! Normalt så deler vi os op, så den ene er med i bio, mens den anden er hjemme med alberte. Armmmmmen det var så hyggeligt!!

Og ellers så nyder vi bare at vi alle 4 har et par fridage endnu, hvor vi bare ska slappe af med besøg i morgen, og bare ren afslapning!  

Hva har i fået ferien til at gå med?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Alexander&Lærke

Uhh ja det er bare hyggeligt kun aT bruge tid med den store, det er heller ikke længe siden, vi tog vores store med i bio og så flyvmaskiner.

Han var også vild begejstret og tror filmen blev det bedre fordi han havde os for sig selv. 

Bagefter tog vi på Jensen bøfhus og spiste aftensmad. Uhm så godt. 

Anmeld

30. december 2013

Mother-love

StineW79 skriver:

Vi var inde og se filmen frost i biografen i 3D udgaven, og thea på 5 år var simpelhen så begejstret over den!

Ik nok med at figurerne jo kom ud af skærmen osv, så var der bare rigtig mange vildt gode sange i den + at hun havde både mor og far helt for sig selv i 2 timer. 

Det var bare så fedt at vi havde hende helt for os selv og at vi ka tage i biografen med vores dejlige store pige! Normalt så deler vi os op, så den ene er med i bio, mens den anden er hjemme med alberte. Armmmmmen det var så hyggeligt!!

Og ellers så nyder vi bare at vi alle 4 har et par fridage endnu, hvor vi bare ska slappe af med besøg i morgen, og bare ren afslapning!  

Åh glæder mig også til den kommer. Isabella er kun 2,5 så hun er for lille til at slæbe med i biffen.
Men glæder mig også til at se den selv. Da vi er tegnefilm elskere herhjemme hehe

Anmeld

30. december 2013

StineW79

Alexander&Lærke skriver:

Uhh ja det er bare hyggeligt kun aT bruge tid med den store, det er heller ikke længe siden, vi tog vores store med i bio og så flyvmaskiner.

Han var også vild begejstret og tror filmen blev det bedre fordi han havde os for sig selv. 

Bagefter tog vi på Jensen bøfhus og spiste aftensmad. Uhm så godt. 

Det er nemlig bare fedt, at ku gi de store lidt extra opmærksomhed, og thea nød virklig bare at sidde der i midten! Vh stine

Anmeld

30. december 2013

StineW79

Havanagila skriver:

Åh glæder mig også til den kommer. Isabella er kun 2,5 så hun er for lille til at slæbe med i biffen.
Men glæder mig også til at se den selv. Da vi er tegnefilm elskere herhjemme hehe

Thea var omkring 2,6 første gang vi var i bio. Vi var inde og se postmand Per. Ka bare huske at hun sad helt, helt stille og var total fascineret af det hele! Vh stine

Anmeld

30. december 2013

Mother-love

StineW79 skriver:

Thea var omkring 2,6 første gang vi var i bio. Vi var inde og se postmand Per. Ka bare huske at hun sad helt, helt stille og var total fascineret af det hele! Vh stine

Okay. Hvor lang var filmen? Tror nemlig ikke Isabella kan sidde stille så længe. Selvom hun er god til at sidde med hendes iPad. Men hun har simpelthen for meget krudt i numsen.

Anmeld

30. december 2013

Maja_4000

Jeg vil gerne ind og se den med Caroline på 3, tror du hun er for lille? Der står at den frarådes børn under 7

Anmeld

30. december 2013

2babygirls

StineW79 skriver:

Ja den er super hyggelig. Jeg havde min 3årige pige med ind og se den i 2D idag og hun var helt opslugt, så kært at være vidne til

Anmeld

30. december 2013

StineW79

Havanagila skriver:

Okay. Hvor lang var filmen? Tror nemlig ikke Isabella kan sidde stille så længe. Selvom hun er god til at sidde med hendes iPad. Men hun har simpelthen for meget krudt i numsen.

Det var 2 film, på ca 15-20 min, og ungerne måtte gerne rumstere lidt rundt osv. Inger derinde forventer ro så længe vh stine

Anmeld

30. december 2013

StineW79

Maja_4000 skriver:

Jeg vil gerne ind og se den med Caroline på 3, tror du hun er for lille? Der står at den frarådes børn under 7

Uha syntes det er svært at sige om 3 år er for lille. Ku høre der var nogen børn der blev ret bange, da snekæmpen kom, og tror ik jeg ville ha taget thea med ind og se sådan en lang  film, da hun var 3 år.

Men måske var det også bare mere virkligt fordi det var i 3D ? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.