Lyder det fuldstændig overdrevet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Det er du bestemt ikke

Men i nogens verden vil det være at sætte grænser for deres børn ved de 10 liter selvom vi andre tænker at det drikker ikke engang 4 voksne

Der bliver generelt ikke sat grænser i den familie så det er nok egentlig ikke så overraskende, men puha det må give mavepine. Eller det er nok ikke sikkert hvis de er vant til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg vil heller ikke gøre noget, men jeg tænker da at det bliver en interessant aften med sukkerhøje unger hehe og så blev jeg lidt chokeret da jeg hørte det

Men det er jo så forældrenes ansvar at holde styr på det.

Anmeld

30. december 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Jeg vil heller ikke gøre noget, men jeg tænker da at det bliver en interessant aften med sukkerhøje unger hehe og så blev jeg lidt chokeret da jeg hørte det

Sukker påvirker ikke børns aktivitetsniveau. Det er en skrøne. 

Det lyder af meget, men deres børn  

Anmeld

30. december 2013

bøllen

Anonym skriver:

Eller er det bare mig??

To hold venner skal holde nytårsaften sammen og der vil jo så være 4 voksne og 4 børn. Børnene er 9,5,4 og 2 år.

Det ene barn drikker ikke sodavand og de to voksne drikker meget lidt.

Det ene hold mener der skal være 10 liter sodavand fordi deres 3 børn (dem på 9,4 og 2år) drikker VOLDSOMT meget sodavand.

Altså okay det er nytårsaften, men jeg er i chok. Det er da uhørt meget sodavand når man tænker på at det primært er til tre børn og de to af dem er små.

Synes I det lyder fint eller er det for meget? Børnene har så åbenbart frit slag og der mener jeg jo at man som forældre skal hjælpe dem med at begrænse det.

Syntes det lyder lidt voldsomt 

Anmeld

30. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Uuh hvor vildt! 10liter!!!  De må dæleme få ondt i mavsen hvis de kommer igennem alt det. 

min svigerfamilie er temmelig glad for sodavand, men når vi er samlet (8 mennesker) ryger der måske 5liter. Så jeg synes sgu også det er vildt til de 3 størrelser. 

Anmeld

30. december 2013

ano14316

Anonym skriver:

Eller er det bare mig??

To hold venner skal holde nytårsaften sammen og der vil jo så være 4 voksne og 4 børn. Børnene er 9,5,4 og 2 år.

Det ene hold mener der skal være 10 liter sodavand fordi deres 3 børn (dem på 9,4 og 2år) drikker VOLDSOMT meget sodavand.

Altså okay det er nytårsaften, men jeg er i chok. Det er da uhørt meget sodavand når man tænker på at det primært er til tre børn og de to af dem er små.

Synes I det lyder fint eller er det for meget? Børnene har så åbenbart frit slag og der mener jeg jo at man som forældre skal hjælpe dem med at begrænse det.

Jeg ville ikke engang købe 10 liter til 10 voksne...
Vi var 8 her til noget jule halløj 6 sodavandsdrikkere/ 2 af os danskvand, jeg havde købt 2 cola, 1 faxe, 1 dk-vand + 6 dåser . Der blev drukket knap 1 cola lidt faxe, og 4 ds danskvand

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Det påvirker altså nogle børn, skrøne eller ej.

Anmeld

30. december 2013

MorDk

Anonym skriver:

Eller er det bare mig??

2-3 1½ liters burde være rigeligt! 

Jeg sys det er direkte SYGT!

Anmeld

30. december 2013

MorDk

Demosan skriver:

Det gør det! Både alm sukker og frugtssukker. 

Kan da se, mærke det på sin søn. 110 % sukker har en effekt på den ene eller anden måde.

Anmeld

30. december 2013

Mother-love

Jg synes det er meget voldsomt hvis det kun er de tre Brønderslev drikker sodavand nytårsaften.
Men tænker samtidig det ville være super rart at der er sodavand hvis man selv ønsker sig noget sodavand.
Men 10 liter er vidst lige voldsomt nok. Ville sige maks 6-8 liter så er der også til andre tidspunkter hvis der er meget i overskud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.