Lyder det fuldstændig overdrevet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
28 svar
33 synes godt om
30. december 2013

Anonym trådstarter

Eller er det bare mig??

To hold venner skal holde nytårsaften sammen og der vil jo så være 4 voksne og 4 børn. Børnene er 9,5,4 og 2 år.

Det ene barn drikker ikke sodavand og de to voksne drikker meget lidt.

Det ene hold mener der skal være 10 liter sodavand fordi deres 3 børn (dem på 9,4 og 2år) drikker VOLDSOMT meget sodavand.

Altså okay det er nytårsaften, men jeg er i chok. Det er da uhørt meget sodavand når man tænker på at det primært er til tre børn og de to af dem er små.

Synes I det lyder fint eller er det for meget? Børnene har så åbenbart frit slag og der mener jeg jo at man som forældre skal hjælpe dem med at begrænse det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Chris86

Synes det lyder virkelig voldsomt?!

Anmeld

30. december 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Eller er det bare mig??

To hold venner skal holde nytårsaften sammen og der vil jo så være 4 voksne og 4 børn. Børnene er 9,5,4 og 2 år.

Det ene hold mener der skal være 10 liter sodavand fordi deres 3 børn (dem på 9,4 og 2år) drikker VOLDSOMT meget sodavand.

Altså okay det er nytårsaften, men jeg er i chok. Det er da uhørt meget sodavand når man tænker på at det primært er til tre børn og de to af dem er små.

Synes I det lyder fint eller er det for meget? Børnene har så åbenbart frit slag og der mener jeg jo at man som forældre skal hjælpe dem med at begrænse det.

Synes det lyder vildt men hvad andre gør blander jeg mig ikke i.

Så kan jeg have nok så mange meninger om at det er forældrenes ansvar at begrænse mængden men de synes så 10 liter er grænsen hos dem - åbenbart

Anmeld

30. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Eller er det bare mig??

Det lyder af meget.

Men der er nok ikke rigtig noget at gøre/sige. Måske de tænker i ikke skal mangle, hvis andre nu får lyst til sodavand i løbet af aftenen

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Synes det lyder vildt men hvad andre gør blander jeg mig ikke i.

Så kan jeg have nok så mange meninger om at det er forældrenes ansvar at begrænse mængden men de synes så 10 liter er grænsen hos dem - åbenbart

Ja det er klart de synes det

Jeg tænker bare i mit stille sind, hold da fast mand Og skulle høre om jeg var den eneste det tænker sådan.

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Synes det lyder virkelig voldsomt?!

Ja ikke

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det lyder af meget.

Men der er nok ikke rigtig noget at gøre/sige. Måske de tænker i ikke skal mangle, hvis andre nu får lyst til sodavand i løbet af aftenen

Nej der er ikke noget at gøre og det skal man heller ikke

Nej for vi drikker ikke sodavand og det gør vores barn heller ikke så det er til deres 3 børn. Puha det virker voldsomt

Anmeld

30. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Eller er det bare mig??

Jo det er meget. vi var 4(5) mennesker om 6liter og det blev ikke drukket, der var nok tre liter tilbage og det var dagen efter.

10liter til en aften, når der ikke er flere er voldsomt. men du kan jo ikke rigtig sige noget, da det er deres børn, men så må de jo selv tage det med.. men de får det sku da dårligt af så meget sodavand.

Anmeld

30. december 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Ja det er klart de synes det

Jeg tænker bare i mit stille sind, hold da fast mand Og skulle høre om jeg var den eneste det tænker sådan.

Det er du bestemt ikke

Men i nogens verden vil det være at sætte grænser for deres børn ved de 10 liter selvom vi andre tænker at det drikker ikke engang 4 voksne

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jo det er meget. vi var 4(5) mennesker om 6liter og det blev ikke drukket, der var nok tre liter tilbage og det var dagen efter.

10liter til en aften, når der ikke er flere er voldsomt. men du kan jo ikke rigtig sige noget, da det er deres børn, men så må de jo selv tage det med.. men de får det sku da dårligt af så meget sodavand.

Jeg vil heller ikke gøre noget, men jeg tænker da at det bliver en interessant aften med sukkerhøje unger hehe og så blev jeg lidt chokeret da jeg hørte det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.