panodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg ved at mine svigerforældre ville passe rigtigt godt på mine børn og jeg er 100% tryg ved dem, og jeg ved at de ville følge anvisningen i pakken meget nøje, så jeg ville ingen problemer have.

Syntes nogle gange de stakkels bedsteforældre rundt omkring har det hårdt, tænk at gøre sine børn/svigerbørn en tjeneste også få skæld ud over det efterfølgende. Det er sgu synd

Jeg synes bare ikke at medicin er noget som andre skal give et barn på 16 mdr... Især ikke når det var unødvendigt... og heller ikke når jeg som forælder ikke har den indstilling at børn skal have medicin - medmindre det selvfølgelig er strengt nødvendigt.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Frk.S

Jeg har fuldt ud tiltro til at både mine og mandens forældre passer godt på vores barn og kan træffe den rigtige beslutning.
Jeg ved så at de aldrig ville bruge panodil i flæng og kun hvis det var virkelig slemt.... og altså ikke ved tandfrembrud.

Skulle det være sket var jeg ikke blevet tosset da de jo må have fundet det nødvendigt.

Jeg synes det er sådan lidt "mit barn så jeg bestemmer" Jo jo, men hvis man beder bedsterne om at passe barnet må man da også lade dem træffe beslutninger om nogle ting imens. Og man skulle da helst stole på at de kan det på forsvarlig vis.... ellers lod man da ikke sit barn passe der.

Anmeld

30. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

God ide.. =) 

Vi plejer nemlig også at bruge en gel.. det vil jeg da fortælle svigermoderen  

præcis er min datter blevet passet ude har jeg altid pakket den med.. Også selvom der ikke nødvendigvis har været tegn på tænder for nogle gange synes jeg bare det kommer som lyn fra en klar himmel.. Min mor kender godt til gelen for hun har passet mange gange men det ville være noget nyt for min svigermor der ikke har haft med bebs'er at gøre i 30 år

Anmeld

31. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg synes bare ikke at medicin er noget som andre skal give et barn på 16 mdr... Især ikke når det var unødvendigt... og heller ikke når jeg som forælder ikke har den indstilling at børn skal have medicin - medmindre det selvfølgelig er strengt nødvendigt.... 

Så kan kan jeg ikke undlade at tænke, at så må du lade være med at få dine børn passet med overnatning når der er tandfrembrud og andre ting forbundet med smerte.

Anmeld

31. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvis du ikke vil have at andre giver dit barn medicin, kan du jo ikke lade dem passe barnet..
Når man lader andre passe ens barn, skal man også stole på at de gør hvad de mener er bedst for barnet, og det gælder også medicin.
Tænk hvis du var flere timer væk og dit barn fik høj feber, skulle de så bare lade det være og vente på at du kom eller faktisk give det noget til at feberen ned?

Hvis du ved at der kan komme tænder, må du jo fortælle dem hvordan I gør, når det sker. det er jo ikke de første tænder barnet får. og panodil var jo nok den måde de gjorde da de havde små børn..

De har selv haft børn og ingen af dem har taget skade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.