panodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Laulund87

Jeg ville nok undre mig lidt over at jeg ikke var blevet spurgt, men jeg var ikke blevet gal.

Vi har da selv brugt Panodil ved tandfrembrud hvis det har gjort rigtig ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

Laulund87

tymini skriver:

Jeg ville personligt tage det helt roligt, da mine forældre har passet og opdraget to voksne, velfungerende børn. Min søster og jeg - Og iøvrigt er et dejligt og ganske fornuftigt menneske

Anmeld

30. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvad synes I om at bedsteforældre giver jeres barn panodil inden putning, uden at ha aftalt det med forældre, og uden at barnet har feber eller virker syg, men har kløe pga tandfrembrud?

Hvis de har ment at det er nødvendigt, hvorfor skulle jeg så blive sur? Er det ikke bedre end at barnet har det dårligt? Så længe barnet kan tåle det, så er der vel ikke noget galt i det. Så længe jeg får det af vide, så jeg kan holde øje med mit barn.

De gør det jo fordi de vil hjælpe barnet.. Og barnet har vel ikke taget skade. De har set at barnet har haft det virkelig dårligt, og har gjort hvad man vil gøre, når folk har smerter.. Få smerterne til at stoppe. Skal de også ringe til forældrene før de tager på skadestuen eller faktisk tage derind, når de kan se at barnet bare skal derind?

Anmeld

30. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hvad synes I om at bedsteforældre giver jeres barn panodil inden putning, uden at ha aftalt det med forældre, og uden at barnet har feber eller virker syg, men har kløe pga tandfrembrud?

jeg havde ikke tænkt videre over det.. Ved min mor er en generation der brugte det når der kom tænder.. Ville dog fortælle vi nu bruger en creme til gummerne i stedet så det ikke skete igen

Anmeld

30. december 2013

B&J

det ville min mor aldrig gøre, så kan slet ikke forstille mig det

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvis de har ment at det er nødvendigt, hvorfor skulle jeg så blive sur? Er det ikke bedre end at barnet har det dårligt? Så længe barnet kan tåle det, så er der vel ikke noget galt i det. Så længe jeg får det af vide, så jeg kan holde øje med mit barn.

De gør det jo fordi de vil hjælpe barnet.. Og barnet har vel ikke taget skade. De har set at barnet har haft det virkelig dårligt, og har gjort hvad man vil gøre, når folk har smerter.. Få smerterne til at stoppe. Skal de også ringe til forældrene før de tager på skadestuen eller faktisk tage derind, når de kan se at barnet bare skal derind?

Hun havde som skrevet ikke vist tegn på at det gjorde ondt, hun var ikke ked af det eller pylret, og hun havde ikke feber.. Men hun var vågnet meget tidligt om morgenen... og Panodil hjælper ikke 12 timer frem.... 

Hilsen farmakonomen =) 

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

jeg havde ikke tænkt videre over det.. Ved min mor er en generation der brugte det når der kom tænder.. Ville dog fortælle vi nu bruger en creme til gummerne i stedet så det ikke skete igen

God ide.. =) 

Vi plejer nemlig også at bruge en gel.. det vil jeg da fortælle svigermoderen  

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Jeg var blevet tosset. Mine børn og jeg bestemmer. Og vi giver kun panodil ved feber oh sygdom.

Sådan reagerede jeg også.... Min mand sagde det heldigvis først til min svigermor.. =) 

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes bestemt ikke om det, men det er vel gjort i den bedste mening og måske ud fra uvidenhed. Hvis jeg ikke specifikt havde gjort dem opmærksom på, at det ikke var ok, ville jeg ikke bebrejde dem, men gøre det klart, at de fremover skulle kontakte mig inden evt. brug af medicin. 

Sagde det også stille og roligt.. at en anden gang skal jeg nok sige hvis hun skulle have panodil =) 

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Jeg tænker når det er tandfrembrud er barnet ikke særlig gammelt, og jeg ville ærligt blive sindssyg vred hvis min mor eller svigermor havde gjort det.

Det er slet, slet ikke noget de skal tage stilling til, og hvis tanden gjorde SÅ ondt og ikke kunne løses med bidering eller lign. kan man vel forhåbenlig komme i kontakt med forældrene først for at spørge omkring det at give Panodil.

Netop også sådan jeg tænker!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.