panodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
24 svar
56 synes godt om
29. december 2013

Anonym trådstarter

Hvad synes I om at bedsteforældre giver jeres barn panodil inden putning, uden at ha aftalt det med forældre, og uden at barnet har feber eller virker syg, men har kløe pga tandfrembrud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Hvad synes I om at bedsteforældre giver jeres barn panodil inden putning, uden at ha aftalt det med forældre, og uden at barnet har feber eller virker syg, men har kløe pga tandfrembrud?

Jeg var blevet tosset. Mine børn og jeg bestemmer. Og vi giver kun panodil ved feber oh sygdom.

Anmeld

29. december 2013

Clisolka

Jeg var nok også blevet en smule tosset - ingen giver mine børn panodil uden mit eller kærestens samtykke 

Anmeld

29. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det havde jeg ikke synes om. Panodil er til feber ved sygdom og bestemt ikke ved tandfrembrud

Anmeld

29. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes bestemt ikke om det, men det er vel gjort i den bedste mening og måske ud fra uvidenhed. Hvis jeg ikke specifikt havde gjort dem opmærksom på, at det ikke var ok, ville jeg ikke bebrejde dem, men gøre det klart, at de fremover skulle kontakte mig inden evt. brug af medicin. 

Anmeld

29. december 2013

Mettefpigen

Hvis barnet har svært ved at sove om natten så ville jeg ikk have et problem ved det så længe at de sagde det til mig...

Anmeld

29. december 2013

LilleSmølf

Anonym skriver:

Jeg tænker når det er tandfrembrud er barnet ikke særlig gammelt, og jeg ville ærligt blive sindssyg vred hvis min mor eller svigermor havde gjort det.

Det er slet, slet ikke noget de skal tage stilling til, og hvis tanden gjorde SÅ ondt og ikke kunne løses med bidering eller lign. kan man vel forhåbenlig komme i kontakt med forældrene først for at spørge omkring det at give Panodil.

Anmeld

29. december 2013

Kløver

Hvis de var meget plaget og det var i samarbejde med os var eet ok, men ville ikke blive glad hvis de gav det uden jeg vidste det

Anmeld

29. december 2013

tymini

Jeg ville personligt tage det helt roligt, da mine forældre har passet og opdraget to voksne, velfungerende børn. Min søster og jeg - Og iøvrigt er et dejligt og ganske fornuftigt menneske

Anmeld

30. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg ved at mine svigerforældre ville passe rigtigt godt på mine børn og jeg er 100% tryg ved dem, og jeg ved at de ville følge anvisningen i pakken meget nøje, så jeg ville ingen problemer have.

Syntes nogle gange de stakkels bedsteforældre rundt omkring har det hårdt, tænk at gøre sine børn/svigerbørn en tjeneste også få skæld ud over det efterfølgende. Det er sgu synd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.