De kære svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Havre74

Anonym skriver:

Jeg fik snakket med min kæreste, men det endte med at vi var mega sure på hinanden, og han mente, at jeg bare skulle lade være med at besøge dem....

Jeg fortalte om dengang, at hans far direkte havde sagt til mig, at jeg var dårigt opdraget... Min kæreste mener, at det ikke er det, som blev sagt, men jeg har drejet det...

:/ vi kom ikke på nogen løsning..

Det lyder ikke godt. Ved at han siger at du overdriver, tager han jo forældrene i forsvar. -Det burde jo være dig han tog i forsvar over for dem.

hmm...jeg håber du får et godt råd herinde, eller selv finder en løsning inden din kæreste lader hans forældre skille jer ad. Jeg kan desværre ikke komme på et råd, der ikke allerede er nævnt her i tråden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Det lyder ikke godt. Ved at han siger at du overdriver, tager han jo forældrene i forsvar. -Det burde jo være dig han tog i forsvar over for dem.

hmm...jeg håber du får et godt råd herinde, eller selv finder en løsning inden din kæreste lader hans forældre skille jer ad. Jeg kan desværre ikke komme på et råd, der ikke allerede er nævnt her i tråden.

Jeg sagde til ham, at en eller anden dag eksploderer jeg, og går amok pådem...

det mente, han at jeg bare skulle

Anmeld

3. januar 2014

Havre74

Anonym skriver:

Jeg sagde til ham, at en eller anden dag eksploderer jeg, og går amok pådem...

det mente, han at jeg bare skulle

Sikke et vattet svar fra ham, undskyld men det synes jeg.

Men hvis de ikke er til at snakke almindeligt med, hvilket det ikke lyder som om, ja så må de jo høre det du siger, når du eksploderer.

Anmeld

3. januar 2014

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Sikke et vattet svar fra ham, undskyld men det synes jeg.

Men hvis de ikke er til at snakke almindeligt med, hvilket det ikke lyder som om, ja så må de jo høre det du siger, når du eksploderer.

Jeg synes bare det er SÅ hårdt

Magter ikke høre på deres l*rt....

Anmeld

4. januar 2014

Havre74

Anonym skriver:

Jeg synes bare det er SÅ hårdt

Magter ikke høre på deres l*rt....

Nej det kan jeg sandelig godt forstå.

Jeg synes at du skal konfrontere dem næste gang i ses. Lige så snart du kommer ind ad døren, siger du til dem, at du har noget du gerne vil snakke med dem om (sig det til din kæreste i forvejen). Så fortæller du dem din mening og hvad du vil have de ændrer og siger, at hvis de ikke stopper, så stopper du med at besøge dem.

Du skal ikke finde dig i den opførsel, de må have det dårligt med dem selv, siden de har behov for at nedværdige andre.

Er det "kun" dig de er sådan overfor ?

Anmeld

4. januar 2014

VIPpigen

Jeg har selv stået der, og står nogen gange der stadig med min svigermor... Manden herhjemme lukker også bare ørene, eller det gjorde han i starten. Vi havde en lang snak, og jeg forklarede ham mine problemer. Vi har så også barn sammen, og min svigermor er rigtig slem når det handler om hendes børnebørn. Min mand er virkelig begyndt at sætte sin mor på plads, men han gjorde det først efter vi fik barn.

Nu er jeg selv nået derud, så min svigermor får besked om hvad jeg syntes om hende, og hendes holdninger når hun er styg. Og jeg har nogen gange måtte trække mig, så jeg ikke altid er med når de besøger dem. Men oftest svarer jeg bare min svigermor igen... Og heldigvis bakker hendes egne børn (min mand, og hans søster) og svigerfar mig oftest op, for her kan svigermor virkelig være en pain in the ass, ikke kun mod mig, men alle.....

Anmeld

5. januar 2014

Anonym trådstarter

det ender jo nok med en eksplosion. 

Jeg vil prøve at gå når de gør det. 

jeg mener, min kæreste har sagt, at de altid har været sådan mod hans kærester. 

Jeg mener også at han har sagt at jeg nok ikke skal regne med at jeg nogensinde bliver god nok for dem. 

Ingen er god nok til deres søn.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.