De kære svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.837 visninger
26 svar
8 synes godt om
28. december 2013

Anonym trådstarter

Mit forhold til mine svigerforældre er meget blandet.
På den ene side, synes jeg, de er rigtig søde, men på den anden side
Er der mange ting som jeg synes, de gør svære for mig og min kæreste.

De er rigtig søde til at give ting og forkæle os, men de ligger ikke skjul på hvad de mener om vores liv, mig, min familie,ja ALT!!!!

De er ofte negative om alt. Min kæreste og jeg har købt hus som vi er ved ar renovere. De har virkelig mange ting som de mener er forkerte.

Vi har dyr i huset, og dem har de også en mening om. At vi skal skaffe os af med dem. Den bemærkning kan jeg leve med.

Jeg magter simpelthen ikke at have besøg af dem for de dømmer og siger det ligeud.

Svigerfar har enddA præsteret at ytre sig om min opdragelse. At jeg var dårlig opdraget osv. ARGHHHHHH

Derudover ser de meget ned på mig og min familie. Det er der INGEN tvivl om.
Svigermor kom med bemærkningen at hun ikke kunne lade være med at grine af vores jul, fordi der skete nogle lidt øv ting. Det sagde hun med et fjoget smil og kunne se at hun rigtig frydede sig over det.

Derudover siger de ting om min bror som er rigtig nedladende. Det er hårdt at høre på.

Min kæreste og jeg har snakket om begyndelse af PB, og jeg VED det bliver svært at fortælle dem at jeg er gravid, når det sker. I deres hoved er jeg ikke god nok til dette.

Min svigerfar skal nemlig lige sikre sig at jeg ikke har fået den ide at blive gravid hver gang vi er hos dem. Grunden til det er det, er at mine søskende og min kærestes søster har været/er gravide.

Det er hårdt at de har en mening om ALT!! Og ofte er de sure hvis tingene ikke bliver gjort på deres måde.

Det er hårdt at de skal nedgøre mig og min familie

Nogle der har prøvet noget lignende ???
Det blev et langt indlæg. Er glad for at I ville læse med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Aabye

Nu er det så ikke min svigerfamilie den er gal med. 
Jeg står nemlig på den anden side. 
Her er det MIN familie der sviner min kærestes familie til.
Og der er bare INTET at gøre.. Hold op det er hårdt. 

Alt hvad vi gør er forkert.
Køber min kæreste ikke gaver til mig, er han en lort. 
Køber han så en dyr gave til mig, så er den også gal.
Så er den gal fordi vi vil flytte ud af byen, i deres øjne vil kæresten isolere mig, tage mig væk fra mit netværk, og sørge for at de ikke kan se deres børnebørn.. 

Aaaaaaaamen altså.. De er så forfærdelige lige på det punkt der.. Og det nytter bare IKKE at tale med dem. 

Tror desværre det ender ud i at vi på et tidspunkt ikke kommer til at snakke med dem.. -.-'

Anmeld

28. december 2013

C8

Anonym skriver:

De er rigtig søde til at give ting og forkæle os, men de ligger ikke skjul på hvad de mener om vores liv, mig, min familie,ja ALT!!!!

De er ofte negative om alt. Min kæreste og jeg har købt hus som vi er ved ar renovere. De har virkelig mange ting som de mener er forkerte.

Vi har dyr i huset, og dem har de også en mening om. At vi skal skaffe os af med dem. Den bemærkning kan jeg leve med.

Jeg magter simpelthen ikke at have besøg af dem for de dømmer og siger det ligeud.

Svigerfar har enddA præsteret at ytre sig om min opdragelse. At jeg var dårlig opdraget osv. ARGHHHHHH

Svigermor kom med bemærkningen at hun ikke kunne lade være med at grine af vores jul, fordi der skete nogle lidt øv ting. Det sagde hun med et fjoget smil og kunne se at hun rigtig frydede sig over det.

Derudover siger de ting om min bror som er rigtig nedladende. Det er hårdt at høre på.

Min kæreste og jeg har snakket om begyndelse af PB, og jeg VED det bliver svært at fortælle dem at jeg er gravid, når det sker. I deres hoved er jeg ikke god nok til dette.

Min svigerfar skal nemlig lige sikre sig at jeg ikke har fået den ide at blive gravid hver gang vi er hos dem. Grunden til det er det, er at mine søskende og min kærestes søster har været/er gravide.

Det er hårdt at de har en mening om ALT!! Og ofte er de sure hvis tingene ikke bliver gjort på deres måde.

Hvad siger din kæreste til alt det her?

Anmeld

28. december 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Snak med din kæreste om det, og sig det gøre dig ked af det når de snakker/er sådan. og i kunne tage en snak med hans forældre om at de skal stop med at være så nedladende,

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

C8 skriver:

Hvad siger din kæreste til alt det her?

Nhan siger, at han ikke magter tage tyrene ved hornene.... at han er vant til at lade det ryge ud af det andet øre. 

men en det kan jeg ikke. Der er dog nogle ting som han svarer tilbage på. Fx. Med vores dyr. Det gider han ikke høre på. 

dvs. Han siger ikke meget og siger jeg ikke skal lytte men det er svært. 

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Nu er det så ikke min svigerfamilie den er gal med. 
Jeg står nemlig på den anden side. 
Her er det MIN familie der sviner min kærestes familie til.
Og der er bare INTET at gøre.. Hold op det er hårdt. 

Alt hvad vi gør er forkert.
Køber min kæreste ikke gaver til mig, er han en lort. 
Køber han så en dyr gave til mig, så er den også gal.
Så er den gal fordi vi vil flytte ud af byen, i deres øjne vil kæresten isolere mig, tage mig væk fra mit netværk, og sørge for at de ikke kan se deres børnebørn.. 

Aaaaaaaamen altså.. De er så forfærdelige lige på det punkt der.. Og det nytter bare IKKE at tale med dem. 

Tror desværre det ender ud i at vi på et tidspunkt ikke kommer til at snakke med dem.. -.-'

Det må bære svært,når det er ens egne forældre i det mindstekan du se det er forkert

Anmeld

28. december 2013

Aabye

Anonym skriver:

Det må bære svært,når det er ens egne forældre i det mindstekan du se det er forkert

Det er rigtig svært.. Det er ikke sjovt at være den hvis forældre er nogle idioter.. 

Min svigermor er så ikke et hak bedre.. Hende har vi så ikke noget kontakt til. Men hun er også ekstrem.

Det sidste hun sagde til mig var at hun håbede at min kæreste lossede mig ud og tog mine børn fra mig og sørgede for at jeg aldrig kom til at se dem igen -.-'

Alt sammen fordi jeg satte spørgsmålstegn ved at hun nu har nr 15 hund på 6 år

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Det er rigtig svært.. Det er ikke sjovt at være den hvis forældre er nogle idioter.. 

Min svigermor er så ikke et hak bedre.. Hende har vi så ikke noget kontakt til. Men hun er også ekstrem.

Det sidste hun sagde til mig var at hun håbede at min kæreste lossede mig ud og tog mine børn fra mig og sørgede for at jeg aldrig kom til at se dem igen -.-'

Alt sammen fordi jeg satte spørgsmålstegn ved at hun nu har nr 15 hund på 6 år

Åh 

Min familie og hans er også bare SÅ forskellige. 

skåret meget ud i pap er min familie meget hippier i forhold til min kærestes familie som er 'de fine'. 

min familie er ikke hippiere, men er de i forhold til min svigerfamilie. Lol. 

Anmeld

28. december 2013

C8

Anonym skriver:

Nhan siger, at han ikke magter tage tyrene ved hornene.... at han er vant til at lade det ryge ud af det andet øre. 

men en det kan jeg ikke. Der er dog nogle ting som han svarer tilbage på. Fx. Med vores dyr. Det gider han ikke høre på. 

dvs. Han siger ikke meget og siger jeg ikke skal lytte men det er svært. 

Reagerer han på det med dyrene og ikke på hvordan de behandler dig? Ville føle mig trådt på hvis deres psykisk terror skulle accepteres. Hvor må det være ubehageligt at have sådan en svigerfamilie, at skulle leve med dem og deres mundlort mange år frem. Tænk, at det eneste de kan få tiden til at gå med, er at håne andre mennesker :/

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Det er hårdt. 

Jeg er bange for at jeg en dag eksplodere..... Når jeg har fået nok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.