Mit forhold til mine svigerforældre er meget blandet.
På den ene side, synes jeg, de er rigtig søde, men på den anden side
Er der mange ting som jeg synes, de gør svære for mig og min kæreste.
De er rigtig søde til at give ting og forkæle os, men de ligger ikke skjul på hvad de mener om vores liv, mig, min familie,ja ALT!!!!
De er ofte negative om alt. Min kæreste og jeg har købt hus som vi er ved ar renovere. De har virkelig mange ting som de mener er forkerte.
Vi har dyr i huset, og dem har de også en mening om. At vi skal skaffe os af med dem. Den bemærkning kan jeg leve med.
Jeg magter simpelthen ikke at have besøg af dem for de dømmer og siger det ligeud.
Svigerfar har enddA præsteret at ytre sig om min opdragelse. At jeg var dårlig opdraget osv. ARGHHHHHH

Derudover ser de meget ned på mig og min familie. Det er der INGEN tvivl om.
Svigermor kom med bemærkningen at hun ikke kunne lade være med at grine af vores jul, fordi der skete nogle lidt øv ting. Det sagde hun med et fjoget smil og kunne se at hun rigtig frydede sig over det.
Derudover siger de ting om min bror som er rigtig nedladende. Det er hårdt at høre på.
Min kæreste og jeg har snakket om begyndelse af PB, og jeg VED det bliver svært at fortælle dem at jeg er gravid, når det sker. I deres hoved er jeg ikke god nok til dette.
Min svigerfar skal nemlig lige sikre sig at jeg ikke har fået den ide at blive gravid hver gang vi er hos dem. Grunden til det er det, er at mine søskende og min kærestes søster har været/er gravide.
Det er hårdt at de har en mening om ALT!! Og ofte er de sure hvis tingene ikke bliver gjort på deres måde.
Det er hårdt at de skal nedgøre mig og min familie
Nogle der har prøvet noget lignende ???
Det blev et langt indlæg. Er glad for at I ville læse med.