Leander 5 mdr, masser af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

mommy1991

MissTas skriver:

Ej hvor er han da bare for lækker

Hihi, taak  Kan jo kun give dig ret! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Glædelig jul allesammen og godt nytår om et par dage 

I går blev Leander 5 månder - tænk at han næste gang bliver et halvt år.. Phew, tiden går bare åndsvagt stærkt!

Det er en fest at være mor til Leander. Han er glad og nem 99% af tiden - han fjoller, griner og siger de sjoveste lyde  Han ruller begge veje og vil mææægtig gerne frem af (det kan han dog ikke ).. Han elsker vilde ting, som at blive svinget rundt og slå en masse kolbøtter. En lille vildbasse 

Den 19. december var han til 5 mdrs undersøgelse og blev målt til 70 cm og 8860 g og lægen roste ham til skyerne. Jeg fuldammer fortsat, selvom han er ved at være godt og grundig klar til mere (se billede længere nede, hvor han juleaften pludselig havde begge hænder i ris alá manden..far var uopmærksom i 2 sek ). 

Nu til kææmpe billedspam  

Tak i lige måde  

Hvor er han skøn

Anmeld

29. december 2013

mommy1991

AnnL skriver:

Tak i lige måde  

Hvor er han skøn

Tak

Ja, det synes jeg også 

Anmeld

2. januar 2014

FrkZier

emmagirl skriver:

Lidt for godt lide kage, for mit vedkommende  Hvor ville det bare være nemmere hvis det ikke smagte godt….

Ork, det er jo ingenting.. 

haha ja! eller en selleri der smagte af chokolade kage

efter Jylland-afstande så det ingenting nej

Anmeld

2. januar 2014

mommy1991

FrkZier skriver:

haha ja! eller en selleri der smagte af chokolade kage

efter Jylland-afstande så det ingenting nej

Hvor kunne det være Nice!!!! Hvad snacker du af sunde ting?  

kan an jo være vi skal en tur til Kbh på et tidspunkt - er SIKKER på jeg kan overtale Danny til at tage med i butchers!!!!  

Anmeld

3. januar 2014

FrkZier

emmagirl skriver:

Hvor kunne det være Nice!!!! Hvad snacker du af sunde ting?  

kan an jo være vi skal en tur til Kbh på et tidspunkt - er SIKKER på jeg kan overtale Danny til at tage med i butchers!!!!  

haha ja ik - jeg er rigtig glad for knækbrød med skiveskåret kalkunbryst og en skive peberfrugt, hvis jeg er på farten synes jeg at de nye muslibarer fra Karen Volf er rigtig gode, både med mørk og lys chokolade og så er de ikke proppet med sukker som mange andre muslibarer ISIS laver også nogle FANTASTISKE(!!!!) barer der hedder lækkerbar, dem med karamel er seriøst bedre end en Twix!

hvordan fungere det der Butchers? har aldrig hørt så meget om det, er det bare et 'normalt' gym eller hvorledes?

Anmeld

3. januar 2014

mommy1991

FrkZier skriver:

haha ja ik - jeg er rigtig glad for knækbrød med skiveskåret kalkunbryst og en skive peberfrugt, hvis jeg er på farten synes jeg at de nye muslibarer fra Karen Volf er rigtig gode, både med mørk og lys chokolade og så er de ikke proppet med sukker som mange andre muslibarer ISIS laver også nogle FANTASTISKE(!!!!) barer der hedder lækkerbar, dem med karamel er seriøst bedre end en Twix!

hvordan fungere det der Butchers? har aldrig hørt så meget om det, er det bare et 'normalt' gym eller hvorledes?

Jeg har smagt de der ISIS - og dem er jeg også tosset med  

Der er Butchers Lab og Butchers Garage og det er crossfitcentre, hvor der ikke bliver laver andet end crossfit (Læs: ingen maskiner!!) 

Anmeld

3. januar 2014

FrkZier

emmagirl skriver:

Jeg har smagt de der ISIS - og dem er jeg også tosset med  

Der er Butchers Lab og Butchers Garage og det er crossfitcentre, hvor der ikke bliver laver andet end crossfit (Læs: ingen maskiner!!) 

SERIØST? har du smagt dem med karamel? hvordan kan man ikke elske dem?

men man skal vel være medlem for at komme ind og træne? og tænker er det hold eller hvordan? i'm all new

Anmeld

3. januar 2014

mommy1991

SERIØST? har du smagt dem med karamel? hvordan kan man ikke elske dem?

men man skal vel være medlem for at komme ind og træne? og tænker er det hold eller hvordan? i'm all new

Jeg skrev at jeg er tosset med dem? På jysk betyder det at de smager godt  

Man kan de fleste steder altid købe en time. Og så er det typisk hold. Nede ved os kører et hold sådan at man starter med en opvarmningsWOD, så kører vi noget mobilitet, derefter noget styrke eller skill og til sidst en WOD  man kan self ogs bare træne open gym

Anmeld

3. januar 2014

FrkZier

emmagirl skriver:

Jeg skrev at jeg er tosset med dem? På jysk betyder det at de smager godt  

Man kan de fleste steder altid købe en time. Og så er det typisk hold. Nede ved os kører et hold sådan at man starter med en opvarmningsWOD, så kører vi noget mobilitet, derefter noget styrke eller skill og til sidst en WOD  man kan self ogs bare træne open gym

hahahaha jeg læste som at du IKKE var tosset med dem

okay, ja det sådan ca også sådan vi gør - vidste bare ikke lige hvordan med at komme ind ude fra, hos os skal man jo som minimum være medlem af FW før man kan få lov at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.