Leander 5 mdr, masser af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
32 svar
18 synes godt om
28. december 2013

mommy1991

Glædelig jul allesammen og godt nytår om et par dage 

I går blev Leander 5 månder - tænk at han næste gang bliver et halvt år.. Phew, tiden går bare åndsvagt stærkt!

Det er en fest at være mor til Leander. Han er glad og nem 99% af tiden - han fjoller, griner og siger de sjoveste lyde  Han ruller begge veje og vil mææægtig gerne frem af (det kan han dog ikke ).. Han elsker vilde ting, som at blive svinget rundt og slå en masse kolbøtter. En lille vildbasse 

Den 19. december var han til 5 mdrs undersøgelse og blev målt til 70 cm og 8860 g og lægen roste ham til skyerne. Jeg fuldammer fortsat, selvom han er ved at være godt og grundig klar til mere (se billede længere nede, hvor han juleaften pludselig havde begge hænder i ris alá manden..far var uopmærksom i 2 sek ). 

Nu til kææmpe billedspam  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

I går blev Leander 5 månder - tænk at han næste gang bliver et halvt år.. Phew, tiden går bare åndsvagt stærkt!

Det er en fest at være mor til Leander. Han er glad og nem 99% af tiden - han fjoller, griner og siger de sjoveste lyde  Han ruller begge veje og vil mææægtig gerne frem af (det kan han dog ikke ).. Han elsker vilde ting, som at blive svinget rundt og slå en masse kolbøtter. En lille vildbasse 

Den 19. december var han til 5 mdrs undersøgelse og blev målt til 70 cm og 8860 g og lægen roste ham til skyerne. Jeg fuldammer fortsat, selvom han er ved at være godt og grundig klar til mere (se billede længere nede, hvor han juleaften pludselig havde begge hænder i ris alá manden..far var uopmærksom i 2 sek ). 

Nu til kææmpe billedspam  

han er simpelthen så skøn!
og hvor er det bare fedt for dig at du stadig kan fuldamme ham (liiiiiiiiiiiiidt misundelig måske) - egentlig også ret godt klaret du har mælk nok med alt den træning

jeg glæder mig til at (SNART) se lækre Leander igen!

Anmeld

28. december 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Nu til kææmpe billedspam  

Nøj en dejlig update og som altid nogle skønne billeder af charmerende leander

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Hvor er han da bare for skøn og så stor ha. Er blevet

Anmeld

28. december 2013

mommy1991

han er simpelthen så skøn!
og hvor er det bare fedt for dig at du stadig kan fuldamme ham (liiiiiiiiiiiiidt misundelig måske) - egentlig også ret godt klaret du har mælk nok med alt den træning

jeg glæder mig til at (SNART) se lækre Leander igen!

Hvor er du sød Kan jo kun sige det samme om Isaak! 

Ja, det er ret fedt og jeg har været SKIDEnervøs for om det ville gå ud over produktionen, når nu jeg træner så meget - men har ingen forskel mærket, så nu tænker jeg ikke så meget over det mere. Men det er virkelig dejligt - det er gået over al forventning!! 

Glæder mig også til at se Isaak og dig igen, hvornår bliver det mon? 

Anmeld

28. december 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Nøj en dejlig update og som altid nogle skønne billeder af charmerende leander

Hvor er du sød 

Håber I har haft en dejlig jul med skønne Thor! 

Anmeld

28. december 2013

mommy1991

Maja84 skriver:

Hvor er han da bare for skøn og så stor ha. Er blevet

Ja, han er blevet kææææmpe Men dejlig, det er han 

Anmeld

28. december 2013

Ayasmor

Hold nu op, hvor er han bare skøn Og tusind tak for lån af ham, sådan meget kort, den anden dag Han smilte endda til mig (behøver jeg at sige, at jeg var fuldstændig solgt)

Anmeld

28. december 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Hold nu op, hvor er han bare skøn Og tusind tak for lån af ham, sådan meget kort, den anden dag Han smilte endda til mig (behøver jeg at sige, at jeg var fuldstændig solgt)

Hehe, skulle det være en anden gang? Det var da bare SÅ dejligt at du lige ville tage ham, så jeg kunne køre workouten.. Og dejligt at han smilte til dig! Han kan ellers godt være liiidt sparsom med dem nogle gange - så kæmpe kompliment til dig 

Anmeld

28. december 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Hehe, skulle det være en anden gang? Det var da bare SÅ dejligt at du lige ville tage ham, så jeg kunne køre workouten.. Og dejligt at han smilte til dig! Han kan ellers godt være liiidt sparsom med dem nogle gange - så kæmpe kompliment til dig 

Du siger bare til Jeg synes kun det var hyggeligt Yay fedt, så skræmte jeg ham trods alt ikke helt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.