Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: Hvor er du sød Håber I har haft en dejlig jul med skønne Thor!
Hvor er du sød
Håber I har haft en dejlig jul med skønne Thor!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Jeg siger såmænd bare min meningVi har haft en fantastisk jul med dejlige Thor, han har været Såå nem , og har fået så mange fine gaver at det er helt utroligt
Jeg siger såmænd bare min meningVi har haft en fantastisk jul med dejlige Thor, han har været Såå nem , og har fået så mange fine gaver at det er helt utroligt
Hihi
Åh, det lyder bare fantastisk! Og JA, det er altså helt vildt så mange gaver de små får..
Ayasmor skriver: Du siger bare til Jeg synes kun det var hyggeligt Yay fedt, så skræmte jeg ham trods alt ikke helt væk
Du siger bare til Jeg synes kun det var hyggeligt Yay fedt, så skræmte jeg ham trods alt ikke helt væk
Du skræmte ham overhovedet ikke væk… tværtimod da!!!
emmagirl skriver: Hvor er du sød Kan jo kun sige det samme om Isaak! Ja, det er ret fedt og jeg har været SKIDEnervøs for om det ville gå ud over produktionen, når nu jeg træner så meget - men har ingen forskel mærket, så nu tænker jeg ikke så meget over det mere. Men det er virkelig dejligt - det er gået over al forventning!! Glæder mig også til at se Isaak og dig igen, hvornår bliver det mon?
Hvor er du sød Kan jo kun sige det samme om Isaak!
Ja, det er ret fedt og jeg har været SKIDEnervøs for om det ville gå ud over produktionen, når nu jeg træner så meget - men har ingen forskel mærket, så nu tænker jeg ikke så meget over det mere. Men det er virkelig dejligt - det er gået over al forventning!!
Glæder mig også til at se Isaak og dig igen, hvornår bliver det mon?
taaak
det er da bare pisse fedt at produktionen stadig køre, du er den fødte ammer
overvejede at finde en weekend måske i slutningen af februar eller lign. kommer også an på hvornår Maiken holder fødselsdag for Hjalte () så vi ikke kommer og crasher hendes planer haha
FrkZier skriver: taaak det er da bare pisse fedt at produktionen stadig køre, du er den fødte ammer overvejede at finde en weekend måske i slutningen af februar eller lign. kommer også an på hvornår Maiken holder fødselsdag for Hjalte () så vi ikke kommer og crasher hendes planer haha
Det er for vildt at han bliver 1 år lige om lidt
Men det lyder godt. jeg har også fødselsdag i februar, så jeg kan også invitere på kage
Hvor langt bor du fra Høng/Slagelse? Jeg har svigerfamilie der nemlig
Jeg elsker at læse opdateringer om Leander!
Han er så stor nu. Det er også så dejligt at han er så glad
Jeg elsker at læse opdateringer om Leander! Han er så stor nu. Det er også så dejligt at han er så glad
Hvor er du sød Ja, han er en stor og glad dreng!
Hans bedsteforældre blev SÅ glade for billederne du har taget!!
emmagirl skriver: Det er for vildt at han bliver 1 år lige om lidt Men det lyder godt. jeg har også fødselsdag i februar, så jeg kan også invitere på kage Hvor langt bor du fra Høng/Slagelse? Jeg har svigerfamilie der nemlig
JA!
uuuh vi kan godt lide kage!!!
Andreas siger 45-50 minutter i bil til slagelse
FrkZier skriver: JA! uuuh vi kan godt lide kage!!! Andreas siger 45-50 minutter i bil til slagelse
Lidt for godt lide kage, for mit vedkommende Hvor ville det bare være nemmere hvis det ikke smagte godt….
Ork, det er jo ingenting..
emmagirl skriver: Glædelig jul allesammen og godt nytår om et par dage I går blev Leander 5 månder - tænk at han næste gang bliver et halvt år.. Phew, tiden går bare åndsvagt stærkt! Det er en fest at være mor til Leander. Han er glad og nem 99% af tiden - han fjoller, griner og siger de sjoveste lyde Han ruller begge veje og vil mææægtig gerne frem af (det kan han dog ikke ).. Han elsker vilde ting, som at blive svinget rundt og slå en masse kolbøtter. En lille vildbasse Den 19. december var han til 5 mdrs undersøgelse og blev målt til 70 cm og 8860 g og lægen roste ham til skyerne. Jeg fuldammer fortsat, selvom han er ved at være godt og grundig klar til mere (se billede længere nede, hvor han juleaften pludselig havde begge hænder i ris alá manden..far var uopmærksom i 2 sek ). Nu til kææmpe billedspam
Glædelig jul allesammen og godt nytår om et par dage
I går blev Leander 5 månder - tænk at han næste gang bliver et halvt år.. Phew, tiden går bare åndsvagt stærkt!
Det er en fest at være mor til Leander. Han er glad og nem 99% af tiden - han fjoller, griner og siger de sjoveste lyde Han ruller begge veje og vil mææægtig gerne frem af (det kan han dog ikke ).. Han elsker vilde ting, som at blive svinget rundt og slå en masse kolbøtter. En lille vildbasse
Den 19. december var han til 5 mdrs undersøgelse og blev målt til 70 cm og 8860 g og lægen roste ham til skyerne. Jeg fuldammer fortsat, selvom han er ved at være godt og grundig klar til mere (se billede længere nede, hvor han juleaften pludselig havde begge hænder i ris alá manden..far var uopmærksom i 2 sek ).
Nu til kææmpe billedspam
Ej hvor er han da bare for lækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128