lineog4 skriver:
Hvor er det skønt du kunne få hjælp til at kunne se lyset for enden F tunnellen.... Men skal det være mere end et par måneder så husk det skal være mad I kan holde ud at spise så man ikke får ondt af sig selv og kommer til at skeje ud.
Ved ikke hvordan I har det med mad til frokost, men jeg laver madplanen der inkluderer rester til frokost og feks. Er søndag lave til madpakkedag og så spiser vi også det til aftensmad med en salat.
Tænker også der i madplanen er feks. Præfabrikerede fritter, der er det både sundere og mange gange også billigere at lave dem selv (også fordi man simpelthen spiser mindre fordi fritter af rigtige kartofler mætter mere)" og det samme gælder feks. pølsebrød og ande brød
Vores madplan er i en helt anden retning - skal heller ikke spare så meget som jer, men ville da gerne da de penge vi ikke bruger til mad i den ene uge ryger på en opsparing.
men ville egentlig bare sige fantastisk og samtidig huske jer på I skal finde det K kan lide og også tænke lødigt mad hvor der skal grønt i feks.
ja det er skønt at man kan få noget hjælp her inde, for ellers havde jeg opgivet helt

vi ville godt kunne holde ud at leve sådan, men selvfølgelig bliver det varieret lidt så det ikke er det samme som gå igen hver gang,
ind imellem har vi også haft lavet kartoffel både før hen men det er lidt begrænset hvor tit vi laver det selv, men ja det kunne være man skulle gøre det mere i stedet for, for ja det mætter mere end dem man køber plus det nok også er lidt sunder at lave dem selv da de så ikke er for stegt i oile (vi laver dem i ovenen)
flute og brød pølsebrød køber vi boller bager vi selv,
hvis vi få frikedeller så gemmer vi lidt til børnenes mad pakker ellers bruger vi ikke rigtig rester til børnenes mad pakker.
ja jeg ved godt vi skal huske nogen flere grønsager. vi spiser dog ikke grønsager til alt vores mad
men vi plejer at få grønsager til krabenetter (staves) og revet gule rødder med rosiner til frikedeller osv,
men nu skal jeg lige have det op at køre med det beløb vi nu har, også stille og roligt se om vi ikke kan få flere og flere sunde ting ind imellem

men hvis du har nogen meget billige sunde mad retter så må du gerne dele dem