Hvor er det bare belastende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

MIWULA

cwl skriver:

I sidste måned testede jeg meget svag positiv allerede 3+3 og testen udviklede sig fint, men endte desværre i en SA 5+3.

I dag havde jeg så test dag og den er negativ (se billede) Ingen symptomer på mens er på vej og synes ikke jeg har symptomer på en graviditet udover nogle små jag engang i mellem i underlivet.
I sidste måned havde jeg en del symptomer og var ikke i tvivl om at jeg var gravid, men denne gang er jeg i tvivl.

Må bare have tålmodighed og vente på de gyldne to streger eller mens.

Måtte lige lufte ud

Håber bare den driller søs. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

cwl

MIWULA skriver:

Håber bare den driller søs. 

Tror jeg desværre ikke. Kunne ikke sove i nat kl. 3 og så skulle jeg tisse også tænkte jeg, jeg prøver lige og teste igen - negativ.

Anmeld

29. december 2013

firstbaby

cwl skriver:

Ih tror mere og mere på det i skriver og må bare væbne mig med tålmodighed.

Tak for svar.

Årh, det var atlså ikke for at tage modet fra dig. 

Det kan jo også være du bare danner langsomt hcg og testen derfor ikke kan vise det endnu  men ja, det er SÅ belastende med den ventetid. til sidst blev jeg rent faktisk glad for at få min mens, for kunne simpelthen ikke holde den uvished ud... 

Anmeld

29. december 2013

cwl

firstbaby skriver:

Årh, det var atlså ikke for at tage modet fra dig. 

Det kan jo også være du bare danner langsomt hcg og testen derfor ikke kan vise det endnu  men ja, det er SÅ belastende med den ventetid. til sidst blev jeg rent faktisk glad for at få min mens, for kunne simpelthen ikke holde den uvished ud... 

Ja jeg er også ved at nå dertil hvor jeg har det sådan at mens lige så godt kan komme så jeg kan komme videre.

Ja måske. Har to piger i forvejen og med den første gik jeg en måned over tid før jeg testede positiv og med den anden kunne jeg teste før forventet mens og i sidste måned var det også før forventet mens.
Så det er meget forskelligt i mit tilfælde.

Anmeld

29. december 2013

MIWULA

cwl skriver:

Tror jeg desværre ikke. Kunne ikke sove i nat kl. 3 og så skulle jeg tisse også tænkte jeg, jeg prøver lige og teste igen - negativ.

Øvøv så er det nok din mens der driller

Anmeld

29. december 2013

cwl

MIWULA skriver:

Øvøv så er det nok din mens der driller

Sikkert nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.