Hvor er det bare belastende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
25 svar
5 synes godt om
27. december 2013

cwl

I sidste måned testede jeg meget svag positiv allerede 3+3 og testen udviklede sig fint, men endte desværre i en SA 5+3.

I dag havde jeg så test dag og den er negativ (se billede) Ingen symptomer på mens er på vej og synes ikke jeg har symptomer på en graviditet udover nogle små jag engang i mellem i underlivet.
I sidste måned havde jeg en del symptomer og var ikke i tvivl om at jeg var gravid, men denne gang er jeg i tvivl.

Må bare have tålmodighed og vente på de gyldne to streger eller mens.

Måtte lige lufte ud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

esioul

cwl skriver:

I sidste måned testede jeg meget svag positiv allerede 3+3 og testen udviklede sig fint, men endte desværre i en SA 5+3.

I dag havde jeg så test dag og den er negativ (se billede) Ingen symptomer på mens er på vej og synes ikke jeg har symptomer på en graviditet udover nogle små jag engang i mellem i underlivet.
I sidste måned havde jeg en del symptomer og var ikke i tvivl om at jeg var gravid, men denne gang er jeg i tvivl.

Måtte lige lufte ud

når du har haft en sa, kan der jo desværre gå noget tid før kroppen er normal igen. Så der er intet unormalt i at mens ikke er kommet

Anmeld

27. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Æv! Mine er ligeså grimme og negative 

Anmeld

27. december 2013

cwl

esioul skriver:

når du har haft en sa, kan der jo desværre gå noget tid før kroppen er normal igen. Så der er intet unormalt i at mens ikke er kommet

Oki vidste jeg ik.

Er bare ret sikker på jeg havde ÆL omkring D. 10-13 dec. Da jeg både havde smerter og udflåd.

Anmeld

27. december 2013

cwl

Mor11 skriver:

Æv! Mine er ligeså grimme og negative 

Øv øv altså og stadig ikke mens?

Anmeld

27. december 2013

esioul

cwl skriver:

Oki vidste jeg ik.

Er bare ret sikker på jeg havde ÆL omkring D. 10-13 dec. Da jeg både havde smerter og udflåd.

Jeg var CA ligeså langt henne og ventede 12 uger på mens. Men man kan ikke rigtig regne med testdag efter sa, da hcg lige skal ud af kroppen

Anmeld

27. december 2013

cwl

esioul skriver:

Jeg var CA ligeså langt henne og ventede 12 uger på mens. Men man kan ikke rigtig regne med testdag efter sa, da hcg lige skal ud af kroppen

Mit hcg tal var nede på 2 D. 6 dec. fik nemlig taget blodprøve. Så tror nu det er ude af kroppen, men derfor kan det da godt være at mens ikke har tænkt sig at komme alligevel

Anmeld

27. december 2013

Købmagerkonen

cwl skriver:

Måtte lige lufte ud

Jeg havde en spontan abort 6+6 d. 16/11 og jeg fik først min mens i går - jeg var allerede ved at blive vanvittig af ventetiden!

Så jeg kan sagtens forstå din frustration... men der er desværre ikke andet at gøre end at vente

Anmeld

28. december 2013

cwl

FruOlsen skriver:

Jeg havde en spontan abort 6+6 d. 16/11 og jeg fik først min mens i går - jeg var allerede ved at blive vanvittig af ventetiden!

Så jeg kan sagtens forstå din frustration... men der er desværre ikke andet at gøre end at vente

Nej præcis

Anmeld

28. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Øv øv altså og stadig ikke mens?

Nope. Ikke skyggen af optræk til noget som helst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.