Hvor er det bare belastende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Carina:-)

cwl skriver:

Mit hcg tal var nede på 2 D. 6 dec. fik nemlig taget blodprøve. Så tror nu det er ude af kroppen, men derfor kan det da godt være at mens ikke har tænkt sig at komme alligevel

Da jeg sidst fik en udskrabning pga ma i uge 8 sprang jeg en cyklus over selv om det hele jo var ude.

Og fik afvide det var helt normalt 

Men belastende at vente ,især når man gerne vil videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

mogms

Efter min sa gik vi jo straks igang og jeg forventede nok at der ville gå en del tid før mens, hvilke var mere end fint da jeg har blødt nok (1 mdrs SA arrgghh)

Men 17 dage efter sa kom min mens, (ingen æl) den var slut for 3 dage siden og nu kan vi sexe løs igen.

Ååhh jeg kunne godt bruge 9 mdr mens pause, hader bare at bløde lige pt, men det var sgu osse en hård omgang.

Anmeld

28. december 2013

cwl

Mor11 skriver:

Nope. Ikke skyggen af optræk til noget som helst.

Heller ikke her.. Vi må bare væbne os med tålmodighed..

Anmeld

28. december 2013

cwl

Carina:-) skriver:

Da jeg sidst fik en udskrabning pga ma i uge 8 sprang jeg en cyklus over selv om det hele jo var ude.

Og fik afvide det var helt normalt 

Men belastende at vente ,især når man gerne vil videre.

Nå oki så er det bare og vente..

Anmeld

28. december 2013

cwl

mogms skriver:

Efter min sa gik vi jo straks igang og jeg forventede nok at der ville gå en del tid før mens, hvilke var mere end fint da jeg har blødt nok (1 mdrs SA arrgghh)

Men 17 dage efter sa kom min mens, (ingen æl) den var slut for 3 dage siden og nu kan vi sexe løs igen.

Ååhh jeg kunne godt bruge 9 mdr mens pause, hader bare at bløde lige pt, men det var sgu osse en hård omgang.

Hold da op, det var også lang tid.. Jeg blødte heldigvis kun 1 uge.

Håber det snart lykkes for jer.

Synes bare jeg har en del aktivitet i underlivet. Men vi må se.

Anmeld

28. december 2013

Cat93

står i præcis samme situation... havde en SA i sidste måned.. ingen mens... negativ test.....

Anmeld

28. december 2013

cwl

Cat93 skriver:

står i præcis samme situation... havde en SA i sidste måned.. ingen mens... negativ test.....

Det er bare så fustrerende..

Anmeld

28. december 2013

Cat93

cwl skriver:

Det er bare så fustrerende..

Ja

Anmeld

28. december 2013

firstbaby

cwl skriver:

I sidste måned testede jeg meget svag positiv allerede 3+3 og testen udviklede sig fint, men endte desværre i en SA 5+3.

I dag havde jeg så test dag og den er negativ (se billede) Ingen symptomer på mens er på vej og synes ikke jeg har symptomer på en graviditet udover nogle små jag engang i mellem i underlivet.
I sidste måned havde jeg en del symptomer og var ikke i tvivl om at jeg var gravid, men denne gang er jeg i tvivl.

Må bare have tålmodighed og vente på de gyldne to streger eller mens.

Måtte lige lufte ud

har lige haft det på samme måde. Blev ved med at teste negativ/hvad jeg troede var meget svag positiv. ingen tegn på mens overhovedet. da jeg var en uge over tid fik jeg taget blodprøve og 3 dage efter fik jeg svaret at mit Hcg var på 2.  øv!

Da jeg var 13 dage over tid fik jeg mens, selvom jeg slet ikke havde haft nogle tegn på det var på vej. så tror altså sagtens ens krop kan reagere lidt anderledes end normalt efter en SA. gjorde min i hvert fald  

men krydser da fingre for du får en positiv test  

Anmeld

29. december 2013

cwl

firstbaby skriver:

har lige haft det på samme måde. Blev ved med at teste negativ/hvad jeg troede var meget svag positiv. ingen tegn på mens overhovedet. da jeg var en uge over tid fik jeg taget blodprøve og 3 dage efter fik jeg svaret at mit Hcg var på 2.  øv!

Da jeg var 13 dage over tid fik jeg mens, selvom jeg slet ikke havde haft nogle tegn på det var på vej. så tror altså sagtens ens krop kan reagere lidt anderledes end normalt efter en SA. gjorde min i hvert fald  

men krydser da fingre for du får en positiv test  

Ih tror mere og mere på det i skriver og må bare væbne mig med tålmodighed.

Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.