50/50?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Sundahl88

Hvad skal jeg gøre for at hjælpe mit barn?

Hvordan skal jeg tale min x til fornuft og få ham til at forstå hvordan verden hænger sammen?? for hans version er helt ude i hampen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Sundahl88

Yurie skriver:

Ja, fordi hun stadigvæk er lille. Hvad sker der når hun bliver større og begynder at opfatte, at far kun vil se hende, når han har lyst? Hvad når hun ringer til ham og han siger nej til at se hende?

Ja, hun vil savne og hun elsker sikkert sin far, men han lyder bare ikke til at han har lyst til at være far, men bare sådan en hyggefar en gang imellem og sådan hænger der jo ikke sammen.

Det vil ødelægge hende, når hun lære sandheden om sin far, og at du ikke beskyttede hende.

hvordan skal jeg beskytte hende?

Jeg kan ikke nægte ham samvær og han vil ikke lytte til mig når jeg fortæller hvad jeg oplever om vores barn og hvad hun har brug for.

Anmeld

27. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sundahl88 skriver:

min datter ville have godt af at være mere sammen med sin far eller i det mindste have mere kontakt med ham, men det er også det. for min skyld kunne han fise ad helvede til så både min datter og jeg ved hvad vi har at gøre med og kan forholde os til det. men det kan jeg heller ikke.

og ja jeg kan også være lige glad med hvad han tænker, siger og føler men når han vælger altid at inddrage systemet så kan jeg ikke længere være ligeglad for det er sku hårdt altid at skulle igennem systemet og bevise at det han siger er lort og at der ikke er noget i det.

Hvordan skulle en 50/50 ordning ændre på det?

Anmeld

27. december 2013

TNBC

Sundahl88 skriver:

hvordan skal jeg beskytte hende?

Jeg kan ikke nægte ham samvær og han vil ikke lytte til mig når jeg fortæller hvad jeg oplever om vores barn og hvad hun har brug for.

Jeg ville fortælle kommunen om det, for den måde han opfører sig på, er ikke i orden.

Jamen det ved jeg ikke, men jeg ville ikke lade hende blive en kastebold mellem jer, og slet ikke få en 50/50.
Hvad med din kæreste? Hvordan er han med hende?

Anmeld

27. december 2013

Sundahl88

mor:) skriver:

Hvordan skulle en 50/50 ordning ændre på det?

ved ikke om det ville ændrer noget.

har et ønske om at han ville finde ud af hvad det vil sige at have et barn andet end hver anden weekend i max 48 timer hvis det bliver så meget.

han piber over at han ikke fik bopælen da vi var i retten - men når det kommer til stykket ved jeg at han ikke kunne leve op til det ansvar at have et barn.

Men jeg kan ikke banke fornuft ind i hovedet på ham og der er ikke andre der gør det.

Anmeld

27. december 2013

Sundahl88

Yurie skriver:

Jeg ville fortælle kommunen om det, for den måde han opfører sig på, er ikke i orden.

Jamen det ved jeg ikke, men jeg ville ikke lade hende blive en kastebold mellem jer, og slet ikke få en 50/50.
Hvad med din kæreste? Hvordan er han med hende?

de har det rigtig godt sammen. hun kalder ham papfar/far uden jeg har påvirket hende på nogen måde.

jeg ønsker ikke at hun skal bo 50/50 hos sin far for det ville gøre det værre for vores barn - det ved jeg. men jeg ved ikke hvordan jeg skal trænge igennem til ham så det bliver holdbart for vores datter osv.

Anmeld

27. december 2013

TNBC

Sundahl88 skriver:

de har det rigtig godt sammen. hun kalder ham papfar/far uden jeg har påvirket hende på nogen måde.

jeg ønsker ikke at hun skal bo 50/50 hos sin far for det ville gøre det værre for vores barn - det ved jeg. men jeg ved ikke hvordan jeg skal trænge igennem til ham så det bliver holdbart for vores datter osv.

Snak med kommunen, en socialmedarbejder.. Fortæl dem, hvordan det hænger sammen, at du er bekymret for din datter. at du har brug for hjælp. og så er de jo nød til at se bedre på ham..

Anmeld

27. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sundahl88 skriver:

har et ønske om at han ville finde ud af hvad det vil sige at have et barn andet end hver anden weekend i max 48 timer hvis det bliver så meget.

han piber over at han ikke fik bopælen da vi var i retten - men når det kommer til stykket ved jeg at han ikke kunne leve op til det ansvar at have et barn.

Men jeg kan ikke banke fornuft ind i hovedet på ham og der er ikke andre der gør det.

Jeg tror ikke det ville ændre noget. Har du prøvet at kontakte kommunens familierådgivning. Det kan gøres anonymt. Jeg tror de ville kunne hjælpe dig.

Anmeld

27. december 2013

Sundahl88

har før spurgt kommunen om hvad jeg skulle gøre og det kom der ikke meget ud af.

skal til samtale dernede i det nye år pga. de latterlige ting han har indberettet til kommunen som der ikke er hold i.

Anmeld

27. december 2013

Elgaard73

Sundahl88 skriver:

Så du vil have 50/50 ordning, for at give ham en lærestreg??? Sådan at han kan lære hvad det vil sige at have børn??? 

Ej, seriøst...Det kan du da ikke mene. Hvem tror du der kommer til at betale prisen for den lærestreg? Ikke dig, ikke din ex, men jeres lille pige. Du skriver selv om hvor uansvarlig en far han er, men at du kan finde på at overveje at efterlade hende hos ham i halvdelen af tiden, gør godt nok også dig til uansvarlig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.