Brevet til min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

EnGodMor

Godt skrevet. 

Dog ville jeg læse det op for manden, og derefter gi ham brevet, så han selv kan læse det igennem de gange han nu skal for at forstå det du lige har læst for ham. 

Men igen, godt skrevet, men ud fra det du har skrevet, så lyder det for mig som om at du allerede er ude af forholdet, altså at du har truffet en beslutning om hvad du vil. 

Håber det ender lykkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Anonym trådstarter

Det er så svært at finde ud af hvad jeg vil, vil jeg være alenemor i et forhold der beholder de materielle ting jeg har arbejdet så hårdt for at eje;

- Stedet jeg har ejet de sidste 8 år sammen med dig
- Det eneste hjem vores børn kender
- Bilen jeg har betalt kontant med hårdt arbejde og mange sparsomme år

Eller vil jeg være alenemor siddende i en lille lejlighed med mine skønne, skønne unger hvor jeg ingen forventninger har til nogen, og faktisk gør det samme som nu, men uden dig at se på, have forventninger til og forventer noget af mig?

Jeg ved du elsker os, jeg ved du elsker vores børn, men er det nok? Jeg vil altid være dybt FORelsket i vores børn og i dig, men hvor er jeg træt af at det ikke vises gengældt.

At det r som om du har meget travlt med at ordne noget udenfor i stedet for at være sammen med dine børn og din kone....

AARRRRGHHHHHHH!!!!!

Anmeld

27. december 2013

Ciss

Anonym skriver:

Det er så svært at finde ud af hvad jeg vil, vil jeg være alenemor i et forhold der beholder de materielle ting jeg har arbejdet så hårdt for at eje;

Eller vil jeg være alenemor siddende i en lille lejlighed med mine skønne, skønne unger hvor jeg ingen forventninger har til nogen, og faktisk gør det samme som nu, men uden dig at se på, have forventninger til og forventer noget af mig?

Jeg ved du elsker os, jeg ved du elsker vores børn, men er det nok? Jeg vil altid være dybt FORelsket i vores børn og i dig, men hvor er jeg træt af at det ikke vises gengældt.

At det r som om du har meget travlt med at ordne noget udenfor i stedet for at være sammen med dine børn og din kone....

AARRRRGHHHHHHH!!!!!

Jeg tror, det er på tide, at du får vist ham det brev og I får snakket om det her.

Det er det eneste, som kan hjælpe.

Anmeld

28. december 2013

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville bare lige et cyberkram *kram* 

Anmeld

28. december 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

AARRRRGHHHHHHH!!!!!

Har du givet ham brevet?

Anmeld

28. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Se at komme væk

børnene og dig er bedre tjent uden ham. 

Han er ikk værdig at kalde sig far når han efterlader sit barn på hospitalet og tar i byen i stedet. 

Anmeld

28. december 2013

Bshizzle

Kommende mor skriver:

Se at komme væk

børnene og dig er bedre tjent uden ham. 

Han er ikk værdig at kalde sig far når han efterlader sit barn på hospitalet og tar i byen i stedet. 

Lille indskydelse.. 

Alle har vel ret til at kalde sig for Far selvom man kan være en 'dårlig' Far 

Men helt sikkert syntes jeg de skulle få snakket om det og få hjælp til deres liv sammen. 

Anmeld

29. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Bshizzle skriver:

Lille indskydelse.. 

Alle har vel ret til at kalde sig for Far selvom man kan være en 'dårlig' Far 

Men helt sikkert syntes jeg de skulle få snakket om det og få hjælp til deres liv sammen. 

Jeg mener bare at man ikk er værdig til forældre rollen hvis man lader sin stakkels barn være på et hospital og man selv gå i byen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.