Er det virkelig det her du vil?
For ofte virker det ikke sådan, jeg magter ikke længere 6 ud af 7 aftner alene på sofaen med ungerne mere, jeg magter ikke du har så travlt med at komme ud og jeg magter ikke at du aldrig vil lave noget med os!
Jeg er træt!
Træt af at være alene-mor i et ægteskab, træt over at du kun ser dine børn 1,5-2 timer om dagen, hvor i det tidsrum spiser vi (den mad JEG laver HVER ENESTE DAG), JEG bader dem og JEG kommer dem i nattøjet og hvor JEG putter, så snart ungerne ligger i deres seng i de 2 timer du er inde(er ik ens betydning med de sover) smutter du ud og efterlader mig med vores 3 mdrs baby i sofaen.
Træt af at i de 4 år vi har haft børn, har du ikke én eneste gang har sagt; ”I nat tager jeg sgu ungerne, skat – så kan du få sovet lidt” til trods for vores dreng på 4 ikke sover igennem endnu, hvorfor skal jeg altid spørge dig om du gider, kan du da for helvede ikke se jeg er træt!
Ofte tænker jeg om det er det her jeg vil?!
Sidde alene med 3 små børn i et al for stort hus jeg ikke kan nå at gøre rent, før det bliver beskidt igen Træt af at du vælger at tage i byen DAGEN FØR vores 3. barnedåb, til trods for du har været med til at fastsætte datoen!
Træt af at jeg skal spørge dig om du kan ”passe” dine egne børn, og ofte får svar som om jeg var skingerende sindssyg, for du havde jo andre planer
Træt af at når weekenden kommer og naiv som jeg er, har håb om du vil lave noget med os og får sætningen lørdag morgen: ”Nå, hvad skal I så lave i dag?”
Træt af, at den dag vi var ved at miste vores dreng tager du i byen, mens min mor passer vores ældste og jeg er indlagt med vores dreng der var døden nær!
Lever vi i virkeligheden bare sammen, fordi min drøm at kernefamilien er så vigtig?
Jeg er ikke i tvivl om du elsker os, selv ikke, men jeg er i tvivl om, om du elsker mig nok til at kunne elske mig hele livet
Gud, hvor er jeg bare træt!