Cris skriver:
Det synes jeg også...
Hvis du vil bruge 500000kr på udstyr og tøj og alt muligt andet til baby, så er du mere end velkommen, for der er jo ikke svært. Der er godt nok mange søde ting på markedet til baby, man kunne shoppe non-stop!
Men hvis du kun vil bruge 20000 for alt udstyre plus tøj til de første måneder og bleer, så kan du også godt. Der er ligeså mange gode brugte ting på nettet og alt muligt andre stedder. Børnene har ikke så meget brug for mange forskellige ting og tøj. Det er mest os, der har brug for det
Så jeg tror, at hvis I bare har en mere eller mindre stabil økonomi derhjemme, så kan I klare jer ligesom så mange andre med en lille økonomi.
Held og lykke med jeres beslutning!
Der er nemlig mange søde ting. Men regner stærkt med at gå efter hvad der er brug for, og nå det er købt, så udvælge nogle få søde ting

Har dog intet imod at genbruge en del ting, så som seng, har fået puslebord (gratis

) tøj (der findes mange gode startpakker på trendsales

)
Dog er der nogle få ting så som:
Barnevogn
Madrasser
Dyner
Men ja, stort set alt er vi med på.. Og min svigermor har en lille vugge der kan stå ved siden af sengen, og har dåbskjole fra min kærestes dåb

Nej, har du nok ret i. Det er mere os der syntes de skal have noget forskelligt fordi vi gerne vil have det til os selv. For barnet gælder det jo bare om at det er rent og ikke alt for slidt til brug.. hehe
Hvor er det dejligt at hører du tror vi sagtens kan klare os, betyder rigtig meget..
Og mange tak... Vi ved vi vil, er bare mere hvornår.. smiler..
Men ja, vi flytter i rækkehus om 6 uger og der er børneværelse

hehe
Men handler jo først og fremmest og trygheden for vores vedkommende, at vi er sikre på at have økonomien til det..
Og lyder det jo til, men vi er usikre på om vi skal betale vores lån ned først. Vi bor til leje og det er ikke store lån, dog var vi nødt til at låne 30.000 til indskud på rækkehuset... Så der vil jo lidt før vi kan betale det tilbage (er dog uden renter)
Anmeld