Hej.
Jeg vi har 3 drenge på 11½, 10 og 5 år. Og jeg ved faktisk heller ikke hvad det koster.
Jeg vil bestemt mene, at de bliver dyrer jo ældre de bliver.
Self er det dyrt at få det første barn hjem, men det kan nu også nemt gøres billigt, hvis man er interesseret i det.
Ang pasning er det meget forskelligt fra kommune til kommune. Kig evt på din kommunes hjemmeside.
Ang barnedåb holdt vi den største drengs ude på en kro. Det kostede vist ca 10.000,- for 11½ år siden. Vi var nok 30 mennesker... Tror jeg...
2. dåb blev holdt med vores bryllup... Hele vores bryllup kostede 16.000,- for 10 år siden.
3. dåb holdt vi hjemme som brunch. Vi var i stuen, men kunne også godt have været i haven pga det blev holdt i juni måned.
Kostede vist 3-5.000,-
Jeg tror virkelig ikke, man kan spare op til at få børn, men en opsparing er jo altid god.
Det koster som skrevet altid en del at få barnet hjem - altså vugge, barnevogn, tøj, badekar osv osv.
Men vores den store dreng ell både nr 1 og 2 er klart de dyreste. De går jo til fodbold og skal have udstyr 2 x årligt + ødelagt tøj, små-fester, alm tøj, ødelagte sko osv osv....
Der kan desuden gå måneder imellem, vi bruger penge direkte på drengene - uden de altså mangler noget. Men det kommer meget i perioder. Hader fx vintersæsonen. Er enorm dyrt for os lige på een gang.

Kloster