Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prinsesse2009 skriver: Jeg har fået ..Penge Gavekort TøjCremer LysestagerUgg støvler Makeup pung fra Louis Vuitton
Jeg har fået ..Penge Gavekort TøjCremer LysestagerUgg støvler Makeup pung fra Louis Vuitton
Lækre gaver..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Morgensol skriver: Bestemt og jeg er super glad og taknemlig. Men jeg sys det lyder vildt med flere tusind kr plus mange mange gaver. men det er dejligt for dem som har fået det.
Bestemt og jeg er super glad og taknemlig. Men jeg sys det lyder vildt med flere tusind kr plus mange mange gaver. men det er dejligt for dem som har fået det.
Det er også helt vildt, men det nok meget forskelligt fra familie til familie
Michelle21 skriver: Det var da ikk så dårligt
Det var da ikk så dårligt
Michelle21 skriver: Dejlige gaver
Dejlige gaver
Meget dejlige gaver - særligt taget i betragtning, at man ikke længere får gaver, når man er blevet mor
M (: skriver: Meget dejlige gaver - særligt taget i betragtning, at man ikke længere får gaver, når man er blevet mor
Når så jeg da spændt på næste år hiih :p
Michelle21 skriver: Det er så lækkert med hjemmelavede ting fra sine børn ellers dejlige gaver..
Det er så lækkert med hjemmelavede ting fra sine børn ellers dejlige gaver..
Michelle21 skriver: Årh det er så lækkert med noget til sig selv.. Laver du negle??
Årh det er så lækkert med noget til sig selv..
Laver du negle??
ja, jeg dimser med noget nailart om aftenen, men jeg er stadig ret ny til det så det er lækkert med lidt grej
Mor11 skriver: ja, jeg dimser med noget nailart om aftenen, men jeg er stadig ret ny til det så det er lækkert med lidt grej
hvad er det for noget grej du har fået
Michelle21 skriver: hvad er det for noget grej du har fået
Nogen dottingtools, stickers, små similisten, 4 stampingplader, neglepleje-ting og selfølgelig nogen alm neglelakker
Mor11 skriver: Nogen dottingtools, stickers, små similisten, 4 stampingplader, neglepleje-ting og selfølgelig nogen alm neglelakker
Nice.. du har ikk billede af det vel.. overvejer nemlig selv og vil begynde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128