Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michelle21 skriver: Lækkert, jeg fik også marc jacobs parfume, hvilken fik du??
Lækkert, jeg fik også marc jacobs parfume, hvilken fik du??
Daisy. Jeg kender den ikke, og der var ikke prøve ved, så skal forbi Matas.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moma skriver: Daisy. Jeg kender den ikke, og der var ikke prøve ved, så skal forbi Matas.
Den er rigtig god, den har jeg
MyLove E skriver: Vi fik :2 pakker Grand gru skåle (forskellige og forkerte) Musik quizzen spillet 500krEn kop hver af Elias han har malet hos mormor Fine perle plader som han har lavet hos Dagplejen Små billeder lavet hos mormor Jeg fik :2 sæt undertøj af mandenEt ur til mit Story armbånd (som gik i stykker mens jeg var ved at sætte det på mit armbånd )Skønne gaver og skøn aften
Vi fik :2 pakker Grand gru skåle (forskellige og forkerte) Musik quizzen spillet 500krEn kop hver af Elias han har malet hos mormor Fine perle plader som han har lavet hos Dagplejen Små billeder lavet hos mormor Jeg fik :2 sæt undertøj af mandenEt ur til mit Story armbånd (som gik i stykker mens jeg var ved at sætte det på mit armbånd )Skønne gaver og skøn aften
det var da træls det gik i stykker
Michelle21 skriver: det var da træls det gik i stykker
MyLove E skriver: Ja meget havde virkelig ønsket mig det...
Ja meget havde virkelig ønsket mig det...
Der er vel garanti på det
Jeg fik denne af min skønne basse. Det er det bedste og eneste jeg fik i går
Isabella_mor skriver: Jeg fik denne af min skønne basse. Det er det bedste og eneste jeg fik i går
Det var ikk mange gaver
men den er fin
Ingen gaver herhjemme til de voksne
Vi har siddet alene i år, og har ikke givet til hinanden. I vores familie er det kun ungerne som får gaver
Jeg fik dog en gave fra Bella - men jeg ved dog ikke lige hvad det er, men hun åbnede den selv og legede med den Dagen efter kom hun og lagde den på mit skød og sagde "den er til dig"
Babymor1013 skriver: Ingen gaver herhjemme til de voksne Vi har siddet alene i år, og har ikke givet til hinanden. I vores familie er det kun ungerne som får gaver Jeg fik dog en gave fra Bella - men jeg ved dog ikke lige hvad det er, men hun åbnede den selv og legede med den Dagen efter kom hun og lagde den på mit skød og sagde "den er til dig"
Hvorfor ikk til de voksne??
Michelle21 skriver: Hvorfor ikk til de voksne??
Det ved jeg ikke.. Det har været tradition i min familie siden jeg var barn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128