Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janne T. skriver: Jeg har fået (og dette er inklusive fællesgaver med L)2 pulsure (en skal byttes)2 Dan Brown - inferno (en skal byttes)ørestikkere fra PandoraLækker damask dug fra södahlGrillpandeÆggebægre fra HerstalTræningsskoTræningstøjPumpsAnkelstøvler
Jeg har fået (og dette er inklusive fællesgaver med L)2 pulsure (en skal byttes)2 Dan Brown - inferno (en skal byttes)ørestikkere fra PandoraLækker damask dug fra södahlGrillpandeÆggebægre fra HerstalTræningsskoTræningstøjPumpsAnkelstøvler
Det er da også nogle lækre gaver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
liten-mamma skriver: Jeg er desværre blevet for gammel til gaver, i følge min familie. Min far har dog været så sød at give mig 500,- og så har min veninde givet mig en Matas gavekort
Jeg er desværre blevet for gammel til gaver, i følge min familie. Min far har dog været så sød at give mig 500,- og så har min veninde givet mig en Matas gavekort
Så var det da dejligt du lige fik lidt af din far
Jeg har fået: 3 vedhæng til mit armbånd. Iphone 5S2 krus hvor der står mor på (den ene har min store dreng selv lavet i dagplejen.)Salat bestik fra RaadvadEn ramme med et digt (fra den store dreng)Et lille lærred med at maleri som vores store dreng har lavetEn masse julepynt (igen som den store dreng har lavet)
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Jeg har fået entassimo kapsel maskineEn bellevu tours æske med hotelophold ink morgenmad og middag for tosusanne schjerning sengetøjlækker make up 2000krog den aller bedste et indkøbs net min datter har malet.
Jeg har fået entassimo kapsel maskineEn bellevu tours æske med hotelophold ink morgenmad og middag for tosusanne schjerning sengetøjlækker make up 2000krog den aller bedste et indkøbs net min datter har malet.
Det er så lækkert med hjemmelavede ting fra sine børn ellers dejlige gaver..
PrincessTanja skriver: Jeg har fået: Gavekort til H&M Parfume Britney Spears Cosmic Radiance 100 ml Parfume Britney Spears Fantasy Island 100 ml Hjemmestrikkede strømper Pynteting som julehus, vindue med lys i til ophæng Bog 1001 cupcakes Lyserødt skærebræt med matchende kniv Sølvfarvet lysfad Spinning stjerne øreringe med sten i Spinning stjerne ring matchende øreringene Chokolade Dvd film 300 kr Fællesgaver med min kæreste: Stor billedramme sammensat af mange forskellige størrelse rammer (der var sat billeder i af vores datter, og billeder af mig og min kæreste sammen) Gryde - og pandesæt Multifunktionssæt til køkkenet (samtlige køkkenmaskiner i én) Og har sikkert glemt en masse hehe.
Jeg har fået:
Gavekort til H&M
Parfume Britney Spears Cosmic Radiance 100 ml
Parfume Britney Spears Fantasy Island 100 ml
Hjemmestrikkede strømper
Pynteting som julehus, vindue med lys i til ophæng
Bog 1001 cupcakes
Lyserødt skærebræt med matchende kniv
Sølvfarvet lysfad
Spinning stjerne øreringe med sten i
Spinning stjerne ring matchende øreringene
Chokolade
Dvd film
300 kr
Fællesgaver med min kæreste:
Stor billedramme sammensat af mange forskellige størrelse rammer (der var sat billeder i af vores datter, og billeder af mig og min kæreste sammen)
Gryde - og pandesæt
Multifunktionssæt til køkkenet (samtlige køkkenmaskiner i én)
Og har sikkert glemt en masse hehe.
Uha nogle gode parfumer, jeg elsker hendes parfumer, men ellers nogle lækre gaver du har fået
bøllen skriver: Her får vi voksne ikke gaver men mine store drenge havde købt det fineste nye cover til min Tlf ( meget tiltrængt ) De havde selv fået ideen og købt for deres egne lommepenge Dejlige drenge.
Her får vi voksne ikke gaver
men mine store drenge havde købt det fineste nye cover til min Tlf ( meget tiltrængt ) De havde selv fået ideen og købt for deres egne lommepenge Dejlige drenge.
Hvor er det da nogle søde og dejlige børn du har
minbaby skriver: Min DATTER. Hun er på udveksling i England og tog r.... på os alle og stod pludselig i døren og sagde Glædelig jul. Alle andre gaver har været gode, ikke at misforstå men de måler sig ikke med et kram fra sin datter.
Min DATTER.
Hun er på udveksling i England og tog r.... på os alle og stod pludselig i døren og sagde Glædelig jul.
Alle andre gaver har været gode, ikke at misforstå men de måler sig ikke med et kram fra sin datter.
Det er da også en af de bedste gaver man kan få..
Francisca skriver: Uh fik mange fine ting. Georg Jensen termokande bernadotte Royal Copenhagen hvidtiflet platin tallerkener Murphy Richards elkeddel 2x Georg Jensen alfredo køkkenrulleholder ( den ene skal byttes )Hugo boss sort læder taske Kranz & Ziegler vedhæng Gavekort til magasinGavekort til matas Billetter til cirkus nemo loge pladser Rejse til Grækenland Penge Det var vidst det
Uh fik mange fine ting. Georg Jensen termokande bernadotte Royal Copenhagen hvidtiflet platin tallerkener Murphy Richards elkeddel 2x Georg Jensen alfredo køkkenrulleholder ( den ene skal byttes )Hugo boss sort læder taske Kranz & Ziegler vedhæng Gavekort til magasinGavekort til matas Billetter til cirkus nemo loge pladser Rejse til Grækenland Penge Det var vidst det
Det var da godt nok også nogle lækre gaver og få
Morgensol skriver: Hold da op nogle vilde gaver! Jeg fik et krøllejern af mine svigerfamilie og en tekande fra evatrio af min mand. Sammen fik vi en ismaskine af mine forældre. Og så havde pigerne malet rammer i vuggestuen og børnehaven..
Hold da op nogle vilde gaver!
Jeg fik et krøllejern af mine svigerfamilie og en tekande fra evatrio af min mand.
Sammen fik vi en ismaskine af mine forældre.
Og så havde pigerne malet rammer i vuggestuen og børnehaven..
det er da også nogle lækre gaver du har fået
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128