Hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2013

helle85

Lilje82 skriver:

Når I vasker flyverdragt? Lader I den hænge til tørre efterfølgende eller kommer I den tørretubmbleren ?
Med det våde vejr og et barn der er startet i børnehave, så bliver den altså bare virkelig beskidt. Har så vasket den og den har hængt et døgn nu og den er bare stadig møg våd. Kom så til at tænke på, at jeg da ikke. Ikke kunne nå, at vaske og tørre den på en weekend. Normalt tørre. I den bare af, men det er er altså ikke altid nok.

Så hvordan gør I andre?

jeg havede 2 til mine børn så de kan nå at tørre og 2 jakker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

Elgaard73

Jeg havde det samme problem, så jeg købte simpelthen en ekstra (brugt). Den er også rar at have i de weekender hvor jeg har glemt flyverdragten i DP'en (hvilket er ret ofte )

Anmeld

23. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Her bliver den vasket i vaskemaskine og så vendt på vrangen og tørretumblet...

har at jeg ind imellem imprægnerer den med sådan en spray til det... Bare for en sikkerheds skyld...

Anmeld

23. december 2013

modesty

Lilje82 skriver:

Når I vasker flyverdragt? Lader I den hænge til tørre efterfølgende eller kommer I den tørretubmbleren ?
Med det våde vejr og et barn der er startet i børnehave, så bliver den altså bare virkelig beskidt. Har så vasket den og den har hængt et døgn nu og den er bare stadig møg våd. Kom så til at tænke på, at jeg da ikke. Ikke kunne nå, at vaske og tørre den på en weekend. Normalt tørre. I den bare af, men det er er altså ikke altid nok.

Så hvordan gør I andre?

Vi har to. Har købt brugt, så prisen er ikke så voldsom. 

Anmeld

23. december 2013

Fru Ebied

Jeg har en molo og den tørrer vildt hurtigt hjemme hos os. En bøjle på den og så bliver den hængt ud i brusenichen.

Dragten bliver altid vasket i weekenden og i outdoor-vaskemiddel. 

Anmeld

23. december 2013

mariamiss6

Lilje82 skriver:

Så hvordan gør I andre?

Jeg vasker på 40 grader, og hænger den til tørre med vrangen ud. 

Den er næsten altid helt tør dagen efter.

Du må ikke putte dem i tørretumbleren, så mister de deres vandtæthed. 

Hvis du har et lille rum med varme på kan du hænge den derind, og lukke døren, så hjælper det lidt på det. 

Ellers kan du hænge den over det sted hvor gulvvarmen er stærkest, så hjælper det måske også lidt.

At hænge den med vrangen ud hjælper også lidt på tørringen, idet den jo bliver tør udenpå først.

Anmeld

23. december 2013

Sitrani

Lilje82 skriver:

Så hvordan gør I andre?

Sidste sæson tørrede jeg den altid i tørretumbler, men det vil jeg ikke gøre med den min dtter har i år... Er bange for den kryber  Så jeg vil lægge den på radiatoren og tørre... Har endnu ikke prøvet at vaske den, da hun ikke hr gjort den så beskidt endnu....

Anmeld

23. december 2013

ano14316

Tørre den foran brændeovnen.. og så har vi et sæt skibukser og jakke hvis den ikke er tør om morgenen..

Anmeld

24. december 2013

TbCp

M (: skriver:

Hahaha, 172 døgn var alligevel en lang tørretid 

Hahaha ja vi har ikke varme på radiatoren så det tager lidt tid

Anmeld

24. december 2013

TbCp

dorthemus skriver:

172 døgn!! ...

Til ts: jeg har købt to. Og ellers blir det gjort om fredagen og så er den klar enten lørdag eller søndag.

Haha jeps! 172! ;-P

1/2 døgn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.