Hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
33 svar
20 synes godt om
23. december 2013

Lilje82

Når I vasker flyverdragt? Lader I den hænge til tørre efterfølgende eller kommer I den tørretubmbleren ?
Med det våde vejr og et barn der er startet i børnehave, så bliver den altså bare virkelig beskidt. Har så vasket den og den har hængt et døgn nu og den er bare stadig møg våd. Kom så til at tænke på, at jeg da ikke. Ikke kunne nå, at vaske og tørre den på en weekend. Normalt tørre. I den bare af, men det er er altså ikke altid nok.

Så hvordan gør I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

MarikaPigen

Tørre den som regel på en radiator, så plejer den at være tør dagen efter når han skal bruge den, og dejlig lun 

Anmeld

23. december 2013

Kay

Min datters blev vasket fredag eftermiddag og var tør lørdag eftermiddag... Blev hængt i vores badeværelse med vinduet på klem og centrifugalkraften var på 1600 på vaskemaskinen

Anmeld

23. december 2013

TbCp

Jeg vasker den i vaskemaskine og tørrer den på en radiator efterfølgende. Vender den med vrangen ud efter 172 døgns tid, så den også tørrer ordentlig indvendig

Anmeld

23. december 2013

Lilje82

Kay skriver:

Min datters blev vasket fredag eftermiddag og var tør lørdag eftermiddag... Blev hængt i vores badeværelse med vinduet på klem og centrifugalkraften var på 1600 på vaskemaskinen

Måske jeg skulle have givet den en ekstra tur inden jeg tog den ud, måtte have en balje under den, da vandet dryppede fra den det første lange stykke tid.

Anmeld

23. december 2013

dorthemus

TbCp skriver:

Jeg vasker den i vaskemaskine og tørrer den på en radiator efterfølgende. Vender den med vrangen ud efter 172 døgns tid, så den også tørrer ordentlig indvendig

172 døgn!! ...

Til ts: jeg har købt to. Og ellers blir det gjort om fredagen og så er den klar enten lørdag eller søndag.

Anmeld

23. december 2013

Lilje82

dorthemus skriver:

172 døgn!! ...

Til ts: jeg har købt to. Og ellers blir det gjort om fredagen og så er den klar enten lørdag eller søndag.

Hi hi tænkte osse lige woooow

Jeg har faktisk også købt 2, da vi sommetider kan hente en gennemblødt flyverdragt, ned det våde vejr vi har for tiden, så kravler de rundt i vandpytterne på legepladsen Den må på radiatoren fremover, når den er dryppet af :-)

Anmeld

23. december 2013

PernilleogLouis

Tørre den på middel varme 

Anmeld

23. december 2013

Lilje82

PernilleogLouis skriver:

Tørre den på middel varme 

Jeg turde bare ikke komme den i tørretubmbleren, selv der står i den, at den godt må. Var bange for at ødelægge den

Anmeld

23. december 2013

De3Guldklumper

Når I vasker flyverdragt? Lader I den hænge til tørre efterfølgende eller kommer I den tørretubmbleren ?
Med det våde vejr og et barn der er startet i børnehave, så bliver den altså bare virkelig beskidt. Har så vasket den og den har hængt et døgn nu og den er bare stadig møg våd. Kom så til at tænke på, at jeg da ikke. Ikke kunne nå, at vaske og tørre den på en weekend. Normalt tørre. I den bare af, men det er er altså ikke altid nok.

Så hvordan gør I andre?

Her bliver den oftest vasket mellem 17-21 om aftenen, når den bliver vasket, på hurtig program og så får den en ekstra eller to på centrifugerings program bagefter.

Så bliver den hængt til tørre og er klar til når vi går i bh omkring kl 8.15

jeg vasker den ikke ret tit - 1-2 gange i måneden måske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.