Hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2013

PernilleogLouis

Lilje82 skriver:

Jeg turde bare ikke komme den i tørretubmbleren, selv der står i den, at den godt må. Var bange for at ødelægge den

der står også i vores man godt må og det ødelægger den bestemt ik vasker den ca en gang om ugen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

M (:

TbCp skriver:

Jeg vasker den i vaskemaskine og tørrer den på en radiator efterfølgende. Vender den med vrangen ud efter 172 døgns tid, så den også tørrer ordentlig indvendig

Hahaha, 172 døgn var alligevel en lang tørretid 

Anmeld

23. december 2013

Ciss

Jeg har super tørreforhold på badet. Jeg slår gulvvarmen og ventilationen på, og så vrænger jeg dragten, før jeg hænger den på en bøjle i brusekabinen med åbne dører.

Så plejer den at være tør på under et døgn.

Men generelt, hvis den bliver beskidt i løbet af ugen, så spyler jeg bare det værste af på udsiden om aftnen, så den ikke bliver våd indvendig, og så får den hellere en rigtig vask i weekenden.

Anmeld

23. december 2013

Lilje82

Pylle3 skriver:

Her bliver den oftest vasket mellem 17-21 om aftenen, når den bliver vasket, på hurtig program og så får den en ekstra eller to på centrifugerings program bagefter.

Så bliver den hængt til tørre og er klar til når vi går i bh omkring kl 8.15

jeg vasker den ikke ret tit - 1-2 gange i måneden måske. 

Den bliver heller ikke vasket ret tit, og det er første gang i år, at den er blevet vasket men hvis det våde vejr fortsætter på den her måde, bliver det nok nødvendigt igen.

Anmeld

23. december 2013

Masig

Jeg smider vores i tørretumbleren og det har den ikke taget skade af.. Vi har kun en og den bliver vasket ca hver anden uge...

Anmeld

23. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vasker den og hænger den til tørre foran en radiator i 1/2-1 døgn. Vender den altid med vrangen ud. 

Vasker den sjældent, da det ellers ka ødelægge impræneringen.

Og ud over det, så har vi altid haft 2 flyverdragter. Vh stine

Anmeld

23. december 2013

2babygirls

Lilje82 skriver:

Når I vasker flyverdragt? Lader I den hænge til tørre efterfølgende eller kommer I den tørretubmbleren ?
Med det våde vejr og et barn der er startet i børnehave, så bliver den altså bare virkelig beskidt. Har så vasket den og den har hængt et døgn nu og den er bare stadig møg våd. Kom så til at tænke på, at jeg da ikke. Ikke kunne nå, at vaske og tørre den på en weekend. Normalt tørre. I den bare af, men det er er altså ikke altid nok.

Så hvordan gør I andre?

Jeg hænger den ind i skabet ved vandbeholderen og så er den tør næste dag.
Har en Didriksons til min datter

Anmeld

23. december 2013

Chris86

Lilje82 skriver:

Når I vasker flyverdragt? Lader I den hænge til tørre efterfølgende eller kommer I den tørretubmbleren ?
Med det våde vejr og et barn der er startet i børnehave, så bliver den altså bare virkelig beskidt. Har så vasket den og den har hængt et døgn nu og den er bare stadig møg våd. Kom så til at tænke på, at jeg da ikke. Ikke kunne nå, at vaske og tørre den på en weekend. Normalt tørre. I den bare af, men det er er altså ikke altid nok.

Så hvordan gør I andre?

Her er det lige før den er tør natten over.. Enten i fyrrummet eller håndklædetøren

Anmeld

23. december 2013

Kay

Lilje82 skriver:

Måske jeg skulle have givet den en ekstra tur inden jeg tog den ud, måtte have en balje under den, da vandet dryppede fra den det første lange stykke tid.

Prøv evt at vende den på vrangen inden du centrifugere 2 gang :-) har hørt noget om at tørrertumbling kan ødelægge vandtætheden i dragterne

Anmeld

23. december 2013

Muffinmus

Tørrer somrenes med klud...den skal vitterligt være mudderet til i vildskab før jeg vasker. For hver vask ødelægger du impregneringer og den skal genimpregneres for hver 3 vask hvis den skal holde et ordentligt søjletryk...bøvlet. Derfor jeg ofte bare bruger klud selv om det tager tid men ja, har ci travlt tørres den i tumbler, ikke sket i år endnu...ellers på radiator F.eks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.