Jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

Dorthe1986

Jeg har selv været ved at gå ind o et forhold med en der er 48 og jeg er selv 27. Jeg stoppede det fordi, jeg tænkte, at jeg egentlig gerne vil have et barn mere en dag, og synes bare ikke et barn skal have en får på 50 eller mere , eller det må folk selvom jeg synes bare ikke jeg ville ind i det. At han så også viste sig at være en egotripper af den anden verden, er jo en anden sag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du skal da bare nyde det! Du er stadig ung, så selv hvis det ikke fungerer på længere sigt, så har du masser af tid 

Der er mange, der vil have en mening omkring et forhold med så stor aldersforskel, men hvis i er glade, så burde det ikke afgøre det. 

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg kan ikke svare på om det var noget for mig for har ikke prøvet det men jeg vil nok syntes det var lidt mærkeligt fordi den mand ville være samme alder som min mor så og det syntes jeg vil være alt alt alt for mærkeligt...

men hvis kærligheden er der hos jer jamen så er det jo jer der skal være sammen.

her er der 11år mellem os

Mine forældre er 54 og 59.

Så det er ikke fordi de jævn aldrene, og min kæreste har på ingen måde noget til fælles med dem.. Så det betyder ikke så meget for mig..

Men, havde mine forældre nu været i 40'erne tror jeg også jeg ville ha' det meget underligt med det. Han kunne jo i princippet være min far...

11 år er alligevel også lidt..

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Personligt ville jeg ikke selv gå ind i et forhold med så stor aldersforskel! Der er 8 års forskel på mig og min kæreste (jeg er 27, han er snart 35) og det har jeg synes var rigeligt... Har kendt ham i 10 år nu, og vi har en datter på 2,5 år Synes aldersforskellen har fungeret fint... Men hvis du har lyst til at udforske det, så go ahead! Uanset hvad andre siger.... Men selv ville jeg synes han var alt for gammel

..

Tak for svar..

Jeg har det super godt i hans selskab, så har helt klart tænkt mig at udforske det ..

Anmeld

22. december 2013

B&J

Anonym skriver:

Mine forældre er 54 og 59.

Så det er ikke fordi de jævn aldrene, og min kæreste har på ingen måde noget til fælles med dem.. Så det betyder ikke så meget for mig..

Men, havde mine forældre nu været i 40'erne tror jeg også jeg ville ha' det meget underligt med det. Han kunne jo i princippet være min far...

11 år er alligevel også lidt..

ja nemlig det var også hvis jeg fandt en i 40erne fordi det er min mor nemlig så der for vil jeg føle det helt forkert

men ja vi passer perfekt sammen når jeg er sammen med andre mænd fyre på min alder passer vi slet ikke sammen men elsker min kæreste så skid på de år bare man elsker hinanden og man har det godt sammen

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Jeg ville ikke kunne. Kan ikke forestille mig at man med 25 års aldersforskel har nok tilfælles til, at der holder i længden.

Desuden ville jeg aldrig få børn med én, der var så meget ældre/gammel, for jeg synes det ville være syndt for barnet at det grænser til en bedsteforældre samt at de får en forældre, der dør meget hurtigt.

Jeg siger ikke 46 er pensionsalder Men for mig er det et no-go når det kommer til børn. Det er sådan en alder hvor man skal glæde sig til børnebørn, ikke til selv at blive forældre, i min mening. Og når du kun er 21 får du jo med stor sandsynlighed lyst til børn før eller siden (antager jeg også stærkt nu du er på baby.dk)

Desuden synes jeg det er ret sært, at din kæreste så ville være gammel nok til at være din far

MEN med det sagt, så er det jo dit valg og har du lyst then go for it

Han har to børn og den ene er på alder med mig. Han har sagt at han ikke ønsker flere børn, men at han ikke kunne drømme om at tag det fra en kvinde at blive mor..

Jeg har et barn på fire år nu, og skal helt klart ha' en eller to mere..

Jeg synes godt at mænd kan være lidt ældre, men ikke over 50.. Så det er lidt tids pres.. Men, tager det stille og roligt.. Vi har det rigtig godt sammen alle sammen lige nu..

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg synes det er klamt... Men du spurte om vores mening :p

Griner.. Mine forældre synes også det er klamt og mange i min omgangs kreds har svært ved at forholde sig til det..

Men, alle dem som har mødt ham - skifter mening.. Da han er som han er

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nu er jeg selv tudsegammel (dog noget yngre end din kæreste), hvis jeg var single, kunne der nok også gå noget cougar i mig en overgang, men jeg ville aldrig gøre noget seriøst ud af det.
Der har faktisk tidligere været en tråd herinde, og det endte med, at parret blev isoleret fra venner og bekendte, fordi det er utroligt, hvis ikke umuligt, at finde fælles udgangspunkt, når forskellen er så stor, det er jo en generation til forskel i alt lige fra de små ting og op til en generel livserfaring.

Jeg kan godt mærke at der er nogle små ting, som godt kan gå hen og blive en hovedepine på længere sigt.

Eksempel.

Han bryder sig ikke om jeg tager i byen - og han er meget jaloux..

Men, tror det er fordi han er lidt usikker..

Han har selv spurgt hvad jeg vil med ham - fordi jeg kan få "noget meget" og det kan jeg sikkert, hvis man tænker udsende osv.

Men, jeg kan jo lide ham - trods rynker og grå hår

- nu må vi se, tager det stille og roligt. Har bare lagt mærke til de øjne man får..

Vi var ude og spise forleden mig, ham og min søn.. Der troede tjeneren at jeg var hans datter haha.. Også begynder man at tænke lidt

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Du skal da bare nyde det! Du er stadig ung, så selv hvis det ikke fungerer på længere sigt, så har du masser af tid 

Der er mange, der vil have en mening omkring et forhold med så stor aldersforskel, men hvis i er glade, så burde det ikke afgøre det. 

Lige præcis min tanke ..

Anmeld

22. december 2013

Elbæk

Anonym skriver:

Hejsa.

Ved godt det er fuldstændig ligegyldigt hvad andre tænker og synes. Men, jeg er alligevel lidt nysgerrig efter at høre jeres mening.

Jeg er 21, og har fået en kæreste på 46. Jeg har altid sagt at alt over 30 er no go. Men, ham her slår sku benene væk under mig

Hvad tænker i om 25 års forskel på et par?

God jul...

Alder er tal og tal er ligegyldige når det gælder kærlighed. (18 år+!!) 

Så længe man er lykkelig, er det, det eneste der betyder noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.