Jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.867 visninger
25 svar
9 synes godt om
22. december 2013

Anonym trådstarter

Hejsa.

Ved godt det er fuldstændig ligegyldigt hvad andre tænker og synes. Men, jeg er alligevel lidt nysgerrig efter at høre jeres mening.

Jeg er 21, og har fået en kæreste på 46. Jeg har altid sagt at alt over 30 er no go. Men, ham her slår sku benene væk under mig

Hvad tænker i om 25 års forskel på et par?

God jul...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Hejsa.

Ved godt det er fuldstændig ligegyldigt hvad andre tænker og synes. Men, jeg er alligevel lidt nysgerrig efter at høre jeres mening.

Jeg er 21, og har fået en kæreste på 46. Jeg har altid sagt at alt over 30 er no go. Men, ham her slår sku benene væk under mig

God jul...

Ja det var ikke noget jeg personligt selv ville gå ind i.. Da jeg tvivler på vi ville have noget til fælles, folk siger jo at kærlighed ingen alder har.. Men synes det lige voldsomt nok, når du kun er 21.. Men hvis du føler det er rigtigt - så go for it

Anmeld

22. december 2013

B&J

jeg kan ikke svare på om det var noget for mig for har ikke prøvet det men jeg vil nok syntes det var lidt mærkeligt fordi den mand ville være samme alder som min mor så og det syntes jeg vil være alt alt alt for mærkeligt...

men hvis kærligheden er der hos jer jamen så er det jo jer der skal være sammen.

her er der 11år mellem os

Anmeld

22. december 2013

HHC88

Altså, ud fra egne erfaringer (der var 20 år imellem), fandt vi ud af hen af vejen, at vi lå for langt fra hinanden i forhold til livserfaringer, ønsker med livet, generelt bare alt.. Alt hvad jeg var nysgerrig på, havde han nærmest et svar på.. Vi mødte også for stor forskellighed i forhold til vores venner. Jeg kunne i princippet være hans datter, og følte mig virkelig malplaceret i selskab med hans venner, og også omvendt.. 

Det skulle så heller ikke være os, gnisten forsvandt - om det var pga. ovenstående ved jeg ikke.. Det var fint nok at prøve, men ville nok ikke gå ind i det en anden gang..

Dermed ikke sagt at det ikke kan gå for andre, tror det er så individuelt fra par til par og hvilken sammensætning af personligheder m.m. det drejer sig om.. 

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Ja det var ikke noget jeg personligt selv ville gå ind i.. Da jeg tvivler på vi ville have noget til fælles, folk siger jo at kærlighed ingen alder har.. Men synes det lige voldsomt nok, når du kun er 21.. Men hvis du føler det er rigtigt - så go for it

Han ligner og opføre sig ikke som en på 46 - tværtimod.

Jeg tænker også børn, vil jo gerne ha' en eller to mere. Men, så har man også lidt travlt - han fylder jo 50 om fire år..

Men, ja.. Jeg er forelsket, og kan lide ham og det er jo det vigtigste.

Synes bare det kunne være interessant og høre hvad ander tænker om så stor en alders forskel.

Anmeld

22. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Han ligner og opføre sig ikke som en på 46 - tværtimod.

Jeg tænker også børn, vil jo gerne ha' en eller to mere. Men, så har man også lidt travlt - han fylder jo 50 om fire år..

Men, ja.. Jeg er forelsket, og kan lide ham og det er jo det vigtigste.

Synes bare det kunne være interessant og høre hvad ander tænker om så stor en alders forskel.

Ja han er sgu 5 år ældre end min mor, og du er lige så gammel som mig.. Synes sgu det er en underlig tanke..

Men ja i forhold til børn har du lidt travlt hvis den drøm skal opfyldes.. :-)

Anmeld

22. december 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Hejsa.

God jul...

Personligt ville jeg ikke selv gå ind i et forhold med så stor aldersforskel! Der er 8 års forskel på mig og min kæreste (jeg er 27, han er snart 35) og det har jeg synes var rigeligt... Har kendt ham i 10 år nu, og vi har en datter på 2,5 år Synes aldersforskellen har fungeret fint... Men hvis du har lyst til at udforske det, så go ahead! Uanset hvad andre siger.... Men selv ville jeg synes han var alt for gammel

..

Anmeld

22. december 2013

LilleSmølf

Jeg ville ikke kunne. Kan ikke forestille mig at man med 25 års aldersforskel har nok tilfælles til, at der holder i længden.

Desuden ville jeg aldrig få børn med én, der var så meget ældre/gammel, for jeg synes det ville være syndt for barnet at det grænser til en bedsteforældre samt at de får en forældre, der dør meget hurtigt.

Jeg siger ikke 46 er pensionsalder Men for mig er det et no-go når det kommer til børn. Det er sådan en alder hvor man skal glæde sig til børnebørn, ikke til selv at blive forældre, i min mening. Og når du kun er 21 får du jo med stor sandsynlighed lyst til børn før eller siden (antager jeg også stærkt nu du er på baby.dk)

Desuden synes jeg det er ret sært, at din kæreste så ville være gammel nok til at være din far

MEN med det sagt, så er det jo dit valg og har du lyst then go for it

Anmeld

22. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg synes det er klamt... Men du spurte om vores mening :p

Anmeld

22. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hejsa.

God jul...

Nu er jeg selv tudsegammel (dog noget yngre end din kæreste), hvis jeg var single, kunne der nok også gå noget cougar i mig en overgang, men jeg ville aldrig gøre noget seriøst ud af det.
Der har faktisk tidligere været en tråd herinde, og det endte med, at parret blev isoleret fra venner og bekendte, fordi det er utroligt, hvis ikke umuligt, at finde fælles udgangspunkt, når forskellen er så stor, det er jo en generation til forskel i alt lige fra de små ting og op til en generel livserfaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.