Nu kan det være nok!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Det er det bestemt ikke nej. Der ligger desværre en masse ting i fortiden som jeg ikke lige vil komme nærmere ind på. Lige præcis med den del af familien har det altid været svært fordi, at jeg er det sorte får (eller er det, det hvide får når nu jeg er mørk i forvejen ) fordi, at jeg gør tingene lidt anderledes. Ift. min bror, så er det helt sikkert slut fra min side af (igen er der mange ting i fortiden, der har en betydning her).
Min kæreste er helt fantastisk og er vist lige så rasende på mine vegne, som jeg selv er. Det er bare rigtig svært at cutte min mor, med tanke på, at det er min datters mormor.. Der er altid hamrende svært når det handler om familie.. hvis man bare selv kunne vælge

Du skal bestemt heller ikke gå i dybden omkring jeres familieproblemer. Det vigtigste er at i som familie (din kæreste og du)står sammen.

Det er kun dig selv der ved hvad du skal gøre med din mor, og jeg er sikker på du nok skal finde den rigtige løsning.

Her ser min far næsten ikke min datter, men det er hans valg, han har valgt sine børn, og sit barnebarn lidt fra for at kunne arbejde næsten 24 timer i døgnet. Og det mærker han selv ved at min datter ikke er tryg ved ham når hun ser ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Du skal bestemt heller ikke gå i dybden omkring jeres familieproblemer. Det vigtigste er at i som familie (din kæreste og du)står sammen.

Det er kun dig selv der ved hvad du skal gøre med din mor, og jeg er sikker på du nok skal finde den rigtige løsning.

Her ser min far næsten ikke min datter, men det er hans valg, han har valgt sine børn, og sit barnebarn lidt fra for at kunne arbejde næsten 24 timer i døgnet. Og det mærker han selv ved at min datter ikke er tryg ved ham når hun ser ham...

Og det gør vi uden tvivl. Øv, hvor er det bare heller ikke fedt for jeres datter. Det lyder lidt som min mor. Min datter er bestemt heller ikke tryg ved hende og vi ses efterhånden sjældent. Hver gang er det bare så hamrende krævende og jeg orker det ikke rigtig mere

Anmeld

22. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Og det gør vi uden tvivl. Øv, hvor er det bare heller ikke fedt for jeres datter. Det lyder lidt som min mor. Min datter er bestemt heller ikke tryg ved hende og vi ses efterhånden sjældent. Hver gang er det bare så hamrende krævende og jeg orker det ikke rigtig mere

Nogen bedsteforældre ved bare ikke hvad de går glip af...

Jeg trøster mig med at min datter har sin bedste (min mor) og sin farmor og farfar... 

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Nogen bedsteforældre ved bare ikke hvad de går glip af...

Jeg trøster mig med at min datter har sin bedste (min mor) og sin farmor og farfar... 

Det er helt sikkert også bedre med få mennesker, der er der frem for mange, der ikke er. Min datter har også sin morfar og bedste og min kærestes far og mor

Anmeld

22. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er jeg den eneste der tænker om brormand laver lidt sabotage i forhold til ik at vække mormor i dag?? 

Også er det jo bare dårlig stil, at din familie opføre sig sådan! Hvis det er et gentagne problem, så ville jeg vælge ik at inviter bror, også nøjes med at inviter din mor og far.

Hvis de så vælger at komme, ska de ha at vide at festen starter kl 15, ka de ik komme til tiden, må de blive væk, med mindre andet er aftalt på forhånd! Vh stine

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Er jeg den eneste der tænker om brormand laver lidt sabotage i forhold til ik at vække mormor i dag?? 

Også er det jo bare dårlig stil, at din familie opføre sig sådan! Hvis det er et gentagne problem, så ville jeg vælge ik at inviter bror, også nøjes med at inviter din mor og far.

Hvis de så vælger at komme, ska de ha at vide at festen starter kl 15, ka de ik komme til tiden, må de blive væk, med mindre andet er aftalt på forhånd! Vh stine

Jeg har selv tænkt tanken!!!

Min bror og svigerinde bliver ikke inviteret for eftertiden. Hvis ikke de kan acceptere min familie så ved jeg ikke lige, hvad jeg skal med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.