VIPpigen skriver:
Har du valgt din mands religion?? Efter som han ikke er velkommen hjemme ved din bror og svigerinde??
Jeg syntes selv det er ret sølle gjort af din familie, og hvad var din mors forklaring på at hun endnu ikke var taget hjemmefra??
Håber hele din familie vågner op, og finder ud af hvad de faktisk går glip af, og hvem de egentligt sårer. For en ting er at sårer dig, men den helt store taber i det spil de kører er desværre din datter.
I mine øjne er det ikke vigtigt om man er kristen, muslim, protestant, Jehovas vidne, eller en helt 7'ende troende... Det er vigtigt at respektere hinanden, og hvad vi står for.
I sidste ende er vi alle bare mennesker, og kan alle føle sorg og glæde
Og tillykke med din datter
Det kan man måske godt sige.. Jeg kommer fra en muslimsk familie men jeg lever ikke efter det og slet ikke på den måde som de gør. Jeg kan godt respektere, at de lever deres liv på den måde som de finder rigtigt, men jeg vil simpelthen have lov til at vælge at leve mit liv anderledes uden, at min datter bliver valgt fra på det grundlag.
Jamen, hun har sejlet i nat og var blevet dårlig (valgte dog ikke at ringe og sige noget, selvom de kom i land før kl. 8 i morges). Hun var faldet i søvn hos min svigerinde og bror, der jo selv havde meldt fra til fødselsdagen. De havde så ladet hende sove og hun var først vågnet 12.45. Det skal måske siges til alt dette, at de alle sammen ALTID kommer min. ½ time for sent og kan aldrig finde ud af at melde afbud eller fortælle, at de er forsinket. Så jeg og min datter sidder ALTID og venter på, at de kommer...Jeg gider ikke blive ved.
Det er lige netop derfor jeg bliver så gal over, at de har meldt fra. For jeg kan netop godt respektere, at de lever deres liv anderledes end jeg men det går åbenbart ikke samme vej Og jeg kan slet ikke forstå tanken bag, at de ikke vil sætte deres ben i mit hjem fordi, at jeg bor med min kæreste
Det er min datter, der er i klemme her og i sidste ende deres egne børn, som jeg jo er faster til.