jeres mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

Isabella_mor

Her er det meget forskelligt, ligesom det er med mig. Mrn de fleste dage så kommer han hjem fra arbejde og går i bad, går med hunden og henter bassen. Med mindre jeg er hjemme før ham. Så skal vi handle ind og lave mad, og spise. Så er det som regel ham der putter da jeg jo har knægten om morgenen. efter det så ser vi måske film, eller han roder med billeder eller bare computer. Jeg skal jo også lave lektier. Hver anden torsdag er han i faderklub. (Mandehørm) og nu skal han begynde at gå til svømning med knægten om mandagen. Jeg er ikke så glad for svømmehaller og koldt vand. Så min mand er en GOD mand og han har også tid til sine interesser og jeg til mine  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Rockertand

HHC88 skriver:

Min kæreste tager gerne lige en rydde-op tjans og svinger støvsugeren (i læste rigtigt - har en mand der elsker at støvsuge), imens jeg for det meste laver mad.. Så er det ryddeligt og vi kan slappe af sammen om aftenen..

Ellers handler jeg som regel ind da jeg er studerende og er noget før hjemme end ham. Han arbejder tirsdag-søndag fra marts-nov, og har kun fri om mandagen i den periode. Den mandag bruger han som regel på sin sport som både er hobby og arbejde.. Derudover kan han også godt dyrke sin sport en dag eller to i løbet af ugen, alt afhængig af hvordan det passer ind.. i weekender bestræber vi os på at have enten fredag eller lørdag aften sammen selv og den anden dag er frivillig.. Nogle gange ses vi med venner hver for sig eller vennepar sammen.. Vi har fælles kalender på telefonen, så vi kan altid se på farten hvornår den anden er hjemme eller ikke, og forsøger så vidt muligt at være væk på de samme dage eller være hjemme de samme dage.. Firkantet stillet op altså..  

Generelt kører vi lidt efter en balance i at vi skal have tid sammen, men også have tid til ting hver for sig.. Det lyder meget enkelt, men det har da selvfølgelig taget noget tid at finde frem til dem rytme hvor det bare kører.. 

Hvordan gør man det der med en fælles kalender?

Anmeld

22. december 2013

SjeBets

Min mand er selvstændig, så han jobber stort set fra kl. 5.00 til aftensmaden er klar, nogle gange til kl 20.00 især her i vinterhalvåret. og han jobber alle dage i ugen, dog "kun" til en gang om eftermiddagen i weekenden.

I sommer halvåret spiller han fodbold et par gange i ugen, han er på en herre skitur i januar/februar mdr. som han så ikke ved om han vil på i år da vi lige har fået en lille for 14 dage siden.

Ellers er han på en weekend tur med nogle gamle gymnasie kammerater en weekend i august.

Han laver det udendørs hjemme, men det er slå græs og sørge for hækken, han har heller ikke tid til andet, jeg sørger for ALT andet, men ja han er selvstændig og han betaler så tilgengæld de fleste faste udgifter.

Altså vi hygger da, men tror vi er mere til hygge udendørs ofte med nogle larmene maskiner. så mens han hygger med ungerne og deres cross maskiner så har jeg min hest som jeg hygger med. Vi har ikke mange fælles interesser ud over musik og stand up. Så derfor ender det ofte med at vi gør hver vores hver for sig, men det fungere for os

Anmeld

22. december 2013

HHC88

Rockertand skriver:

Hvordan gør man det der med en fælles kalender?

Hvis i begge har iPhone, og har en iCloud-konto, kan i gøre det (Ellers er iCloud-konto gratis at oprette og i øvrigt en god backup at have) :

Indstillinger > Email, kontakter, kalendere > Under Konti: Tilføj Konti > Tryk på iCloud > Indtast Apple-id og adgangskode for den der skal tilføjes > Slå alt andet fra end kalender (så det kun er den der er adgang til). 

Så vil i kunne se hinandens aftaler med hver jeres farve. Her er f.eks. hans aftaler med en grøn prik foran, og mine er med blå prik  Man vælger selv farver i indstillinger i kalenderen.. Man kan f.eks. lave en farve for en fælles aftale.. 

Anmeld

22. december 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Hej damer. Jeg må simpelthen vide noget nu, det er lidt svært at forklare, men forsøger. Hvad laver jeres mænd i hverdagen efter arbejde og i weekenderne? Er de hjemme og hygge med kone og børn, i byen, går til sport  eller noget andet? 

Og hvor mange gange om ugen ?

Min kæreste træner, ligesom jeg selv, 4-5 gange om igen i halvanden-to timer. 

Derudover er han instruktør i vores center 3 timer om ugen. 

Desuden har han en del hjemmearbejde i og med at han er gymnasielærer  

Vi hjælpes ad med Leander og alt det praktiske - men det er nok en 60/40 fordeling, da han er en rimelig travl mand  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.