Min mand er selvstændig, så han jobber stort set fra kl. 5.00 til aftensmaden er klar, nogle gange til kl 20.00 især her i vinterhalvåret. og han jobber alle dage i ugen, dog "kun" til en gang om eftermiddagen i weekenden.
I sommer halvåret spiller han fodbold et par gange i ugen, han er på en herre skitur i januar/februar mdr. som han så ikke ved om han vil på i år da vi lige har fået en lille for 14 dage siden.
Ellers er han på en weekend tur med nogle gamle gymnasie kammerater en weekend i august.
Han laver det udendørs hjemme, men det er slå græs og sørge for hækken, han har heller ikke tid til andet, jeg sørger for ALT andet, men ja han er selvstændig og han betaler så tilgengæld de fleste faste udgifter.
Altså vi hygger da, men tror vi er mere til hygge udendørs ofte med nogle larmene maskiner. så mens han hygger med ungerne og deres cross maskiner så har jeg min hest som jeg hygger med. Vi har ikke mange fælles interesser ud over musik og stand up. Så derfor ender det ofte med at vi gør hver vores hver for sig, men det fungere for os
Anmeld